Prøver å finne en Google font som har æ ø å, hvordan finner jeg det?
kongen kongemedlem 6 Mai 2017 #1 Prøver å finne en Google font som har æ ø å, hvordan finner jeg det?
B barentshavet Active Member 7 Mai 2017 #2 Dette problemet har jeg faktisk aldri opplevd. Har du brukt en font som ikke har Æ, Ø eller Å?
kongen kongemedlem 7 Mai 2017 #3 Når jeg ser på tegnene som fonten har så listes ikke æ ø å opp. Da blir vel kanskje standard font i browser brukt på disse bokstavene da?
Når jeg ser på tegnene som fonten har så listes ikke æ ø å opp. Da blir vel kanskje standard font i browser brukt på disse bokstavene da?
Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :) 8 Mai 2017 #4 Når du ser på et font kan du også skrive en annen tekst enn standardteksten, såvidt jeg vet. Det er ikke umiddelbart klart - men har du prøvd?
Når du ser på et font kan du også skrive en annen tekst enn standardteksten, såvidt jeg vet. Det er ikke umiddelbart klart - men har du prøvd?
kongen kongemedlem 8 Mai 2017 #6 Takk, det ser ut til å virke med æ ø å, selv om disse bokstavene ikke var listet opp blant tegnene / bokstavene fonten inneholder.
Takk, det ser ut til å virke med æ ø å, selv om disse bokstavene ikke var listet opp blant tegnene / bokstavene fonten inneholder.