Google analytics virker ikke?

Hei!
Jeg har installert google anaylitics på mitt domene, og i begynnelsen virket alt som det skal. Jeg har oppdatert bloggen, og har nyeste utgave av WP. Men - det viser at jeg bare har mellom null og to besøkende per dag! Dette vet jeg ikke stemmer ettersom jeg er registrert på diverse topplister som også måler trafikk, i tillegg til at jeg får mange kommentarer daglig.

Lurer på hva som kan være galt? Har hørt at dersom siden min laster tregt (jeg vet ikke om den gjør det) kan dette være grunnen, men hvordan ordner jeg det?

Legger til at det ikke er jeg selv som styrer med designet, så det kan jeg ikke gjøre noe med. Men, det er jeg som styrer bildebruk i innlegg (resizer alltid bilder til 600 x 800 før jeg legger det ut i et blogginnlegg, så det kan da ikke være grunnen?), innstikk (har ingen, ingen passer til den nyeste utgaven av WP) og widgets.

Min blogg er: Http://lizbethosnes.com (Blir videreført til Lizbethosnes.rhteknikk.no når du klikker inn min adresse)

Håper noen kan hjelpe :)

Jeg brukte Google analytics for wordpress/google analytics dashboard, men disse er for gamle for den versjonen av WP som jeg bruker. Trodde det var derfor det bare viste et par besøkende om dagen, men når jeg aktiverer det viser det fremdeles helt feil..

Hva skjer?

Nå la jeg det inn helt på nytt, så får se om det dukker opp :) Men når jeg logger inn på bloggen min, viser denne feilmeldingen øverst:

Notice: has_cap ble forespurt med et argument som er utgått siden versjon 2.0! Bruk av brukernivåer i innstikk og temaer er utgått. Bruk roller og rettigheter i stedet. in /home/rhteknikk/domains/rhteknikk.no/public_html/lizbethosnes/wp-includes/functions.php on line 2712

Notice: Undefined index: dashboard_gad in /home/rhteknikk/domains/rhteknikk.no/public_html/lizbethosnes/wp-admin/includes/dashboard.php on line 130

Hva betyr det da? Hva skal jeg gjøre?

Hvordan får du opp statistikken din? Må du inn på google analytics, eller får du se statistikken din når du logger deg på hjemmesiden din?

antidote

Medlem
Nå la jeg det inn helt på nytt, så får se om det dukker opp :) Men når jeg logger inn på bloggen min, viser denne feilmeldingen øverst:

Notice: has_cap ble forespurt med et argument som er utgått siden versjon 2.0! Bruk av brukernivåer i innstikk og temaer er utgått. Bruk roller og rettigheter i stedet. in /home/rhteknikk/domains/rhteknikk.no/public_html/lizbethosnes/wp-includes/functions.php on line 2712

Notice: Undefined index: dashboard_gad in /home/rhteknikk/domains/rhteknikk.no/public_html/lizbethosnes/wp-admin/includes/dashboard.php on line 130

Hva betyr det da? Hva skal jeg gjøre?

Kan du ta et screenshot?

Topp