Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Affiliate Network - Erfaringer?

Keanu

Geek
Google Affiliate Network / Connect Commerce, tidligere DoubleClick, har bare så vidt vært nevnt tidligere her på webforumet.

Jeg har lenge trodd at dette fortsatt var kun for amerikanere, men da jeg sendte inn en ny søknad sist uke, ble jeg godkjent. Google AN har en hel rekke profilerte selskap som man kan annonsere for, selv om jeg ikke har studert det veldig nøye enda.

Er det noen som har vært mer våkne og fått med seg at dette er blitt åpnet internasjonalt og har erfaringer med det? Ellers kan det være tips for andre som også har en del sider for det amerikanske publikum å sjekke det ut.
 

Keanu

Geek
Jeg fant ingen norske selskaper, og de har heller ikke noe kategorisering som tilsier at de fokuserer på å ta inn selskaper utenfor USA.
Det er mange som shipper internasjonalt, men dette er nok fortsatt et nettverk for de som hovedsaklig targeter USA.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Var det et mye besøkt nettsted du søkte deg inn med? Jeg husker jeg søkte for noen evigheter siden selv, med et forholdsvis lite populært nettsted, og ble ikke godkjent.
 

Keanu

Geek
Nettstedet er ikke veldig mye besøkt, varierer mellom 100 og 200 besøkende pr dag, og det var forøvrig norsk.

Noen eksempel på selskaper som er inne (som jeg har hørt om):
Target.com
Sears.com
Kmart
Barnes & Noble
Shoes.com
Armani Exchange
Puma
Blockbuster Online

Som dere ser, mange store amerikanske butikker. De jeg så raskt på betaler mellom 2-7 % commision. Jeg har ikke søkt på noen programmer, så jeg vet ikke hvor mange som tilbyr produkt-feed.
 
Topp