Google Adsense med nytt kontrollpanel

Msites Ltd

Livsnyter
I går fikk jeg muligheten til å ta i bruk nytt kontrollpanel i Google Adsense, noe jeg regner med det er en del andre som også fikk.

Det tar selvfølgelig alltid litt tid til å akklimatisere seg til det nye, men min første reaksjon var at dette så bra ut og tror nok dette var litt mer funksjonelt.

Hva synes du om det nye panelet i Google Adsense?

zapotek

Medlem
Samme gamle kontrollpanelet hos meg også. Finner heller ikke noe info om dette på Google sine sider. Hva består endringene i?

Msites Ltd

Livsnyter
Det er fortsatt noen små problemer der. Igår fikk jeg bl.a ikke opprettet en ny annonseenhet, men regner med de har kontroll på dette raskt.

Det fine nå er at de har brukt hele skjermbildet slik at man får litt mer info på ett sted og det er rimelig grei navigering.
Har ikke fått sett så veldig mye på dette enda, men vil nok se litt mer i de kommende dagene.

Jeg er foreløpig positiv til det nye panelet!

zapotek

Medlem
Fikk det nye panelet jeg også nå. Har ikke satt meg så voldsomt inn i forskjellene enda men du får f.eks. opp estimert inntjening denne måneden basert på snittet av de dagene som har gått.

Update: hehe var for snar på labben. Denne summen var ikke estimert inntjening denne måneden, men det de skylder deg totalt...

Sist redigert:

Rand

Medlem
Har jo vært vant til det gamle en god stund, så tar nok litt tid før jeg syns dette er bedre. Men det ser ut som en har mer muligheter, så blir nok bra når en får lekt litt rundt med det.

Topp