Goodsie?

bente_jente

Medlem
Jeg har søkt litt i forumet om noen har erfaring med Goodsie - Create an online store with Goodsie. It's professional, stylish and free to start!, men finner ingenting. Jeg jobber med forretningsplan for en ny nettbutikk og vil gjerne holde utgiftene så lave som mulig. Den minste pakken til Goodsie koster bare $15 i mnd og siden jeg har besluttet å bruke PayPal så tror jeg den løsningen skal holde til meg i starten.

Har ingen vært borti denne løsningen og kan dele litt erfaringer med meg?

bente_jente

Medlem
Synes Shopitoo var uoversiktelig og med lite lekker design (både for kunde og for meg). Goodsie er mye enklere å sette opp og har samtidig veldig lekker design for kunde.

Mulig jeg blir overrasket over hvor komplisert evt andre nettbutikktilbydere er den dagen jeg vil flytte over til en norsk leverandør, men foreløpig må jeg si at Goodsie er mer enn bra nok for meg.

hvaer

Medlem
Ferdigstilte temaer blir sjelden bra uansett. Er man ikke villig til å investere noen kroner for at det man skal tilby skal bli så bra som mulig, så er det sjelden man er villig til å bruke den tiden som trengs for at det skal bli bra også.

For min del, så ville jeg ha vurdert Ecommerce Software, Online Store Builder, Website Store Hosting Solution- Free 14 day Trial by Shopify. sterkt. Selskapet jeg jobber for har laget ett par design på ulike Shopify-løsninger, og det blir virkelig bra, og skiller seg vesentlig ut. For i dag så må man ha konkurransefortrinn når man skal starte en nettbutikk, for det tar tid å bygge opp en kundemasse fra scratch, med mindre man finner en nisje som andre har oversett. Har man sider som det går mange av på dusinet, og er tydelig en template som mange andre har, så vekker man lite tillit, og salgene går som oftest også dårlig, selvom man skulle legge igjen tusenvis av kroner i Google ads.

bente_jente

Medlem
Jeg er ikke uenig i det, men jeg synes allikevel Shopitoo var unødvendig komplisert. Jeg har absolutt tenkt å bruke både tid og penger på å få en layout og design som gjør at butikken fremstår som seriøs.
Har tatt en titt på Shopify og det ser veldig bra ut. Kommer nok til å leke meg litt med den de to neste ukene sammen med min webdesigner. Shopify har flere muligheter enn goodsie uten å være mye dyrere, men er ikke i nærheten så uoversiktelig som Shopitoo er.

bente_jente

Medlem
Joda, jeg har vært innom mystore.no. Skal nok utforske det mer også, men tror nok jeg venter med mystore til jeg legger til kredittkortavtaler osv i butikken. Som sagt, ønsker å holde kostnadene nede og skjønner at det sannsynligvis gjør at jeg mister noen kunder hvis jeg bare tilbyr PayPal, men man får gjøre det trinn for trinn. Dette skal være noe jeg driver med ved siden av min vanlige jobb, så jeg har råd til å ta det rolig.

bente_jente

Medlem
Det har jeg tenkt på også, men jeg kommer ikke til å ha så mange produkter, så å få flyttet de skal nok gå greit. Jeg er selvsagt ikke ferdig med å utforske hvilke butikkløsninger som finnes, så jeg setter pris på alle tips!
Etter å ha lekt meg litt med Shopify i går kveld så ser jeg i hvert fall at Goodsie blir for enkelt.

bente_jente

Medlem
Har tenkt på det også. Skal snakke med designeren om det. God venn, sjø. :) Utforsker alle muligheter før jeg hopper uti det og synes det er bra med engasjerte tilbakemeldinger!

Topp