Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gode tekst editorer?

Roy Stensvold

New Member
Jeg vet ikke om det absolutt vil være behov for det, og hvordan det ville se ut, men tanken min kom i forbindelse med at jeg skulle plassere Svanemerket og EU Blomsten midt i teksten på denne siden Foldere / Broskyrer - Mediahuset ViserGutten AS Ved å plassere dem mitt i teksten, så ble det mye luft rundt, og det så ikke bra ut. Nå ble det heller at jeg plasserte det lenger ned på siden, og det går jo også helt greit.
Nå brukte jeg utrolig mye tid på å forstå hvordan dette fungerte i WP, så for nybegynnere som meg, så hadde det vært utrolig greit med en editor som gjorde jobben.
 

Roy Stensvold

New Member
Sitter også å leser HTML, Java Script, CSS, og PHP programmering for å prøve å forstå litt mer av hvordan sidene er bygd opp, og for å kunne gjøre dem helt slik jeg ønsker. Så forumet her kommer nok til å bli flittig brukt :)
 

Gaasehud

Medlem
WordPress er bra fordi det ikke lar folk uten kunnskap om design gjøre akkurat hva du vil. Det er begrenset hvor mye de kan herpe WordPress-temaet de bruker, og de kan f.eks. ikke dra og slippe ting fritt i editoren.

Ja, jeg satte ting på spissen her. Men jeg skal si meg enig i at editoren kunne ha vært enda bedre og enklere å bruke – og det blir den stadig. Bra du leser deg opp, det er kjekt å kunne! Men en vanlig bruker skal ikke måtte gjøre det for å styre tekst og bilder i en artikkel, etter min mening.
 
Topp