Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gode innspill på m.f/FB/instagram etc?

em8568

Medlem
Akkurat nå leter jeg etter tråder med tips/info/input når det gjelder (riktig) bruk av nettside (butikk) - FB - Instagram m.m. Trenger noen som kan tipse og kaste ball mtp hva jeg bør bruke FB/Instagram til... Events, konkurranser, tester, bilder ...blabla...

Hvordan ligge foran, hvordan bruke alt dette på best mulig vis - har ramlet inn 600 likes på 4 uker. Bruker FB-sida til artikler i hovedsak (fra f.eks klikk.no, dinside, kk), samt promoterer dinside.no´s test som ga oss 5 på terningen etc. Til å legge ut bilder via Instagram.

Vi har nå sendt ut en 7-8 maskiner gratis til folk som skal teste - teste alt... ulike typer med ulike behov - de skal skrive til oss om det (rapportere erfaringer) - de skal dele på FB - de skal lage video som skal legges ut på YouTube.

(Om du vil sjekke det ut; se Klenz.no - eller på FB; klenz - tar knekken på bakterier og vond lukt)

Kjenner jeg er litt stresset mtp å ikke gjøre ting riktig. Har fått 3 supre tilbakemeldinger på FB nå i helgen - hvordan skal jeg "get it out there" ?! Hvordan markedsføre oss når vi ikke har markedsføringsbudsjett? Tips, any one?

Eller noen som kjenner noen som er gode på dette?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kan jo være en ide å forsøke seg hos bloggere? Kjekt med permanente linker til produktet deres, kanskje? Hva med en generell FB-side for alle som er lei av tåfis osv? (selvsagt uten å pushe produktet de første månedene....)
 

em8568

Medlem
Leter etter bloggere, ja - troverdige, som har en målgruppe innenfor dette produktet.

Vi betaler selvfølgelig om et firma e.l. tar seg tid til oss :)

Viral markedsføring er helt essensielt - hjelper ikke at folk kun liker... må få de til å dele, må få folk til å delta interaktivt - tror FB og instagram er tingen her for oss... arrangere fotokonkurranse etc. Lage en blogg på nettsida og oppdatere denne om testere/testingen?

Hvordan bruke testene best mulig? Dette er ting jeg lurer på - og betaler gjerne for at noen gir meg nøkkelen... ;-) Har fått noen strålende tilbakemeldinger og er redd de skal ligge og støve ned...
 
Topp