Hei,
Ser det er endel webutviklere her å derfor benytter jeg anledningen til å legge ut domenene jeg ikke benytter eller har tid til å utvikle noe på pr.dags dato, til rådighet for andre her.
Det jeg mener med det er blant annet om folk på hobby basis har en god ide for ett av domenene så kan det gjøres en avtale basert på inntektsfordeling.
Eller om domenet rett og slett er interessant å kjøpes.
Fyrer dem hvertfall her, så kan folk som er interesserte diskutere rundt domenenes verdi, å kanskje noen også spanderer noen idee'r.
--
.no domener:
uptime.no
farcry.no
halflife.no
ebuddy.no
onestep.no
thinkpad.no
uptime.no
--
.com:
-
citymails.com
one2meet.com
bloodsome.com
--
Utover det kan jeg selvfølgelig ta imot bud på mitt topp domene:
-
sportsavisen.no
- Uten å selvfølgelig tro at det er noen som er interessert i å gi så mye
det domenet er verdt for meg.
-
Ser frem til en litt kul prat her, fyr løs om du også har noen domener som du kanskje ønsker min feedback på!
Ser det er endel webutviklere her å derfor benytter jeg anledningen til å legge ut domenene jeg ikke benytter eller har tid til å utvikle noe på pr.dags dato, til rådighet for andre her.
Det jeg mener med det er blant annet om folk på hobby basis har en god ide for ett av domenene så kan det gjøres en avtale basert på inntektsfordeling.
Eller om domenet rett og slett er interessant å kjøpes.
Fyrer dem hvertfall her, så kan folk som er interesserte diskutere rundt domenenes verdi, å kanskje noen også spanderer noen idee'r.
--
.no domener:
uptime.no
farcry.no
halflife.no
ebuddy.no
onestep.no
thinkpad.no
uptime.no
--
.com:
-
citymails.com
one2meet.com
bloodsome.com
--
Utover det kan jeg selvfølgelig ta imot bud på mitt topp domene:
-
sportsavisen.no
- Uten å selvfølgelig tro at det er noen som er interessert i å gi så mye
det domenet er verdt for meg.
-
Ser frem til en litt kul prat her, fyr løs om du også har noen domener som du kanskje ønsker min feedback på!