Godaddy eller mystore?

Meoelaes

Banned
den dyreste godaddy til 309 kr har over 1500 templates, mystore er jo veldig dyrt den basic pakken koster jo 549kr tror kanskje den til godaddy?

Tonny Kluften

Administrator
Ikke bry deg om forskjeller på noen få hundrelapper i mnd. Du skal vel drive butikk og tjene penger? 2-300 kr mnd (prisen for 3-4 halvlitere på pub) bør ikke bety noe fra eller til.

Butikkløsningen er basis for hele driften din og da er det ikke lurt å være gjerrig på akkurat det. Finn en løsning du liker og gå for den.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skal du drive norsk butikk? Har du ikke drevet butikk før? Da bør du ikke vurdere utenlandsk nettbutikkleverandør.

Du trenger norsk support som forstår det norske markedet, som har utviklet plugins, script og integreringer mot norske betalingsleverandører, økonomisystemer og logistikkløsninger. Dette kan ikke GoDaddy gi deg!

Mystore får min stemme..

Meoelaes

Banned
Ikke bry deg om forskjeller på noen få hundrelapper i mnd. Du skal vel drive butikk og tjene penger? 2-300 kr mnd (prisen for 3-4 halvlitere på pub) bør ikke bety noe fra eller til.

Butikkløsningen er basis for hele driften din og da er det ikke lurt å være gjerrig på akkurat det. Finn en løsning du liker og gå for den.

du hade nok rett tonny :p

prøvde den dyreste pakken på godaddy til 309kr, va skikkelig dårlig, ringt kundeservice
og fikk pengene til bakke med ein gang.
eg går for 24butikk.no beste løsningen eg har sett!

Topp