importøren
New Member
Hei alle sammen.
Tenkte jeg skulle spørre dere her om dere har hatt mye problemer med kunder som rett og slett mangler innsikt i det vi kan kalle god forretningsskikk? På meg virker det som en ting fra fortiden om dagen.
Bakgrunn: Jeg driver en webportal (gidder ikke sure innlegg om denne businessen, så please) som er helt gratis, bortsett fra hvis kundene vil ha en såkalt uthevet profilering. Vil kanskje overraske mange her, men er faktisk mange som sier ja takk UTEN press til og med. De selgerne jeg har benyttet har aldri presset noen som helst, og det er jeg stolt av.
Jeg har heller aldri hatt råd til å investere i tungt utstyr for opptak av samtaler heller, da profilering koster så lite som det gjør (engangssum på 499,-). Dette blir da overlatt til kundene å ha litt folkeskikk og faktisk huske eller vedkjenne seg at man har akseptert å kjøpe akkurat dette.
I det siste virker det som det er en bølge av uærlighet ute og går, siden mange sier de ikke kan huske å ha snakket med selgeren, eller oss i det hele tatt. Synes det er leit at det skal være slik. Er fullstendig klar over at det er mange svindlere i denne bransjen, men det er ikke dermed sagt at alle er det.
Dere som er her, har dere merket noe spesiell skepsis om dagen fra kunder som mottar fakturaer fra dere?
Tenkte jeg skulle spørre dere her om dere har hatt mye problemer med kunder som rett og slett mangler innsikt i det vi kan kalle god forretningsskikk? På meg virker det som en ting fra fortiden om dagen.
Bakgrunn: Jeg driver en webportal (gidder ikke sure innlegg om denne businessen, så please) som er helt gratis, bortsett fra hvis kundene vil ha en såkalt uthevet profilering. Vil kanskje overraske mange her, men er faktisk mange som sier ja takk UTEN press til og med. De selgerne jeg har benyttet har aldri presset noen som helst, og det er jeg stolt av.
Jeg har heller aldri hatt råd til å investere i tungt utstyr for opptak av samtaler heller, da profilering koster så lite som det gjør (engangssum på 499,-). Dette blir da overlatt til kundene å ha litt folkeskikk og faktisk huske eller vedkjenne seg at man har akseptert å kjøpe akkurat dette.
I det siste virker det som det er en bølge av uærlighet ute og går, siden mange sier de ikke kan huske å ha snakket med selgeren, eller oss i det hele tatt. Synes det er leit at det skal være slik. Er fullstendig klar over at det er mange svindlere i denne bransjen, men det er ikke dermed sagt at alle er det.
Dere som er her, har dere merket noe spesiell skepsis om dagen fra kunder som mottar fakturaer fra dere?