Hei Peter Andre,
Takk for at bruker Glugg, og for at du tok kontakt.
Det har ikke skjedd et regelbrudd. Jeg ga nemlig saken din en stemme selv (jeg er aktiv på Glugg med en vanlig konto, og legger både inn saker og stemmer på saker under mitt brukernavn "asleo"), for jeg synes artikkelen din var veldig bra. Men da jeg i etterkant leste din neste artikkel (
Oversikt over Norske social-bookmarking sider | Bloggdesigns.no), følte jeg din beskrivelse av Glugg var så ubehagelig at jeg valgte å fjerne stemmen jeg selv hadde gitt din andre sak. Jeg sikter da til beskrivelsen hvor du skriver at «Eieren av siden har i det siste fått ord på seg for å slette brukeres kontoer og slette saker helt uten grunn.»
Når så saken din kun hadde to stemmer, havnet den tilbake blant nye saker (saker som får tre stemmer havner på forsiden). Men jeg angrer nå på dette, og har gitt saken din en stemme på nytt, og den er derfor igjen tilbake på forsiden blant toppsakene.
Jeg håper du setter pris på min ærlighet, og ikke bruker det mot meg.
Når det gjelder påstanden om at jeg sletter kontoer og saker uten grunn, mener jeg det er feil. Jeg har kun slettet kontoer ved misbruk (noe som kun har vært nødvendig to ganger), som for eksempel når samme person oppretter mange kontoer for å kunne juksestemme på sine egne saker. Når det gjelder saker som fjernes, fjerner jeg kun saker som bryter med Glugg sine retningslinjer. Det er mulig jeg har vært litt streng, jeg føler selv det til tider kan være vanskelig å vurdere. Men jeg gjør så godt jeg kan.
Uansett, la meg avslutte med å beklage at jeg fjernet min egen stemme på saken din. Nå har jeg som sagt stemt på den på nytt, og den er igjen blant toppsakene.
Jeg håper du tar kontakt med meg hvis du lurer på noe mer.
Takk.
--
Vennlig hilsen,
Asle Ommundsen