Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gjerrigknarken på radio

Gaasehud

Medlem
Jeg hørte tilfeldigvis litt på NRK P3 på radio mens jeg spiste i stad og da kom "gründeren av Gjerrigknark.com" på telefon for å fortelle litt om hvorfor vi trenger å ha en del ting gratis.

Artig å høre på – og det kan vel ikke være andre ringere (ordspill) enn rune69 her på forumet? Grattis, er vel ikke verst reklame, det – gratis er den også! :D
 
U

Uregistrert

Guest
For alle stakkarer der ute som ikke fikk med seg intervjuet: YouTube - Gjerrigknark.com med sparetips på NRK P3 Juntafil HEHE.

Haha, veldig godt intervju, du spillte virkelig gjerrigknarkkortet til fullest. "Jeg går på do før jeg går hjem fra jobb for å spare dopapiret hjemme", hahaha.

Får innrømme at jeg bruker samme stekepapiret 4-5 ganger og fyller dressing- og ketchuptuber med vann og rister for å få ut siste rest. Er nok en gjerrigknark i meg også. :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Haha, veldig godt intervju, du spillte virkelig gjerrigknarkkortet til fullest. "Jeg går på do før jeg går hjem fra jobb for å spare dopapiret hjemme", hahaha.

Får innrømme at jeg bruker samme stekepapiret 4-5 ganger og fyller dressing- og ketchuptuber med vann og rister for å få ut siste rest. Er nok en gjerrigknark i meg også. :)

Som mottoet vårt lyder på gjerrigknark.com - det finnes en gnier i oss alle! ;-)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Forbausende lite egentlig. Men dette er bare første steg - mer promo kommer. Og Facebook-siden øker jevnlig...
 

Travellingman

Nettgrunder
Ja Facebooksiden øker jevnt og trutt, nærmer seg 50 000 medlemmer i år ser jeg :)

Tjener du noe kroner direkte fra FB siden eller blir det sluset via Gjerrigknarken?
 
Topp