Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gjemme duplisert innhold

annettelode

Medlem
Hei,

Har du en Wordpress blogg?

Viss du har - er det et plugin som gjør at Google ikke kan oppdage at du har dublicate content.

Her er linken: wpunique.com/?e=annettelode (aff link)
 
Sist redigert av en moderator:

annettelode

Medlem
Hei,

Jo det skal jeg fortelle deg.Dette pluginet koder artikklene slik at Google ikke ser at det er dublikat.Se på dette eksempel fra en av mine sider:

<h1 class="homearts"><a href="http://www.thesharemetron.com/how-to-make-money-online/ebay-profits-how-to-sell-e-books-on-ebay/" rel="bookmark">EBay Profits: How To Sell E-Books On EBay</a></h1>
<p>Whеn selling e-books online, уου саn ѕtаrt mаkіng gοοd money, bυt οnlу іf уου dο thіѕ іn thе rіght way. Thеrе аrе many ѕtοrіеѕ іn thе internet thаt уου саn mаkе money successfully аnd embody...&nbsp;<a rel='nofollow' href='http://www.thesharemetron.com/how-to-make-money-online/ebay-profits-how-to-sell-e-books-on-ebay/'>[Read more]</a></p>


Slik ser artikkelen ut når vi tar en titt på kildekoden.Mye av skriften er skiftet ut med tall og Google oppfatter artikkelen som unik.

Hvordan dette går til vet kun den som har laget pluginet.
 

zapotek

Medlem
Vennligst utbroder, "skriften skiftet ut med tall"??? Ser ikke noen tall i teksten du har limt inn her jeg.
 

OldHP

Medlem
Hm

Fungerer dette på vanlig html sider eller bare wordpress? Er det enkel jobb å fikse dette? Bare legge til en kode? Men vil dette funke i det lange løpet, blir vel merket av noen og da legger vel google en sperre på det.
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Bortsett fra at dette mer eller mindre ville vært et forsøk på å omgå G's retningslinjer (= de ser på det som å jobbe i ond tro = black hat = G-slap når de finner ut av), så ville dette vel kun fungert hvis du sammenligner artikkelen med en som ikke har denne plugin.
Slik at G (ihvertfall foreløpig) lar seg lure at det er 2 unike artikler i stedenfor 1. Alle andre med denne plugin og samme artikkel er fremdeles duplicate. Eller overser jeg noe?
 

appelsin

Medlem
Dette høres spekulativt ut, og i strid med Googles "Don't be evil"-motto.

Jeg kan med sikkerhet si at dette vil ikke Google like, og jeg ville ikke turt å gamble på dette.
 
Topp