Det finnes flere alternativer for å løse problemet ditt. Her har jeg listet opp de mest kjente løsningene for problemet du beskriver.
1) Slå på debug i WordPress. Gå til filen wp-config.php og se etter linjen som har
Kode:
define( 'WP_DEBUG', false );
du skal endre dette til
Kode:
define( 'WP_DEBUG', true );
Besøk nettstedet ditt, å se om du ser noen feilmeldinger. Du kan også sjekke punkt 4 som beskrevet under.
2) Endre navn på mappen "plugins" som du finner i wp-contet mappen. Du kan endre navnet til hva som helst. Ved å endre navnet til noe annet, vil alle dine plugins deaktiveres, det er derfor viktig at du endrer dette tilbake når problemet er løst.
3) Hvis du nylig har byttet host/nettside/flyttet nettstedet, må du være sikker på at ulike innstillinger er korrekt. Dette gjelder både i databasen, samt informasjonen som ligger i wp-config.php filen.
4) cPanel loggfører det meste. Gå til "logs" og deretter error logs. Mange har slått på loggføring som standard, mens enkelte leverandører ikke har dette påslått som standard. Avhengig av din leverandør kan dette gi deg svaret du leter etter.
Det er fortsatt andre ting du kan gjøre, men dette bør gi deg muligheten til å komme deg opp igjen. Når du har funnet løsningen,
er du ikke ferdig! Du må finne ut hvorfor dette skjedde, og løse problemet slik at det ikke skjer igjen. Hvis det er en plugin som er årsaken, bør du finne ut om dette var en selvfølge, eller noe som ikke skulle skjedd i utgangspunktet.