moneymaker
Medlem
Vet ikke helt hva dette heter, så da skal jeg prøve å forklare hva jeg er ute etter: Det blir litt som den der problemløsningsprosessen man finner i Windows, der man har et problem, og Windows kommer med løsningsforslag. Feks når man har problemer med nettet sitt, og så klikker man på "diagnostiser og reparer". Da kommer det opp spørsmål om hva som er problemet ditt, og så klikker man seg frem.
Det er dette jeg er ute etter; personen kommer inn på siden, og der har jeg skrevet inn forslag til hva som beskriver personens problem. Personen klikker på det som ligner mest, og på neste side blir ting mer spesifikt, og personen klikker seg videre frem til man kommer frem til en løsning eller et svar.
Finnes det noen plugin i WP for dette?
Det er dette jeg er ute etter; personen kommer inn på siden, og der har jeg skrevet inn forslag til hva som beskriver personens problem. Personen klikker på det som ligner mest, og på neste side blir ting mer spesifikt, og personen klikker seg videre frem til man kommer frem til en løsning eller et svar.
Finnes det noen plugin i WP for dette?
Sist redigert: