Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Frustrert over Godaddy hosting og wordpress

Har et hav av forskjellige domener og hostingkontoer hos Godaddy og det fungerer egentlig greit, med de 30% rabattkuppongene de sender ut til stadighet blir det også veldig billig.

Men har innsett at det shared hostingen deres er en vits med tanke på Wordpress. Jeg har noen helt enkle wordpress sider der, uten tunge plugings eller annet. Sidene tar ofte 30 sekunder å laste midt på dagen, har prøvd å kontakte de men får bare generiske mailsvar tilbake hver eneste gang.

Jeg er klar over at man ikke kan forvente all verden av shared hosting, men man må kunne forvente mer bedre enn 30 sekund latency peak hours? Flere enn meg som sliter med dette? Har lest litt rundt og det virker som det er en kjent sak at Godaddy sine servere ikke holder mål til wordpress hosting.

Fra nå av blir det kun hosting av .html sider der, da disse fungerer tilfredsstillende og laster raskt hos Godaddy.

Noen som har lignende erfaringer med Godaddy og wordpress?
 

eplebiten

Medlem
GoDaddy er vel flinkest innen reklame? Et av mine største ankepunkter mot GoDaddy (bortsett fra at de er en av de verste hostene man kan bruke) er at de er veldig opptatt av lettkledde damer. Til tider virker det som at de bruker mer penger på reklame med lettkledde damer enn på datasenteret.
 

proisp

Medlem
GoDaddy hadde vel også et "stunt" i forhold til video av sjefens jakt på elefant som ikke falt i like god jord hos alle :)
 
Topp