FrontOffice - Hold dere unna

TorsteinO

Art Director & grunder
Dersom de hadde høstferie akkurat når du sendte enn forespørsel så er det selvsagt en forklaring, men egentlig ingen unnskyldning - de burde jo i så fall hatt inne et autosvar som forklarte at det kunne bli lengre behandlingstid. Men det er dessverre mange bedrifter som er dårlige på det

For kundesupport for denne typen tjenester er ikke autosvar uten noe mer respons i løpet av en uke en grei løsning.

@frontoffice: Ut fra det som kommer fram her, så virker det ikke som "effektiv" er ordet jeg ville ha valgt om supportsystemet deres, men det er klart, smaken er jo som baken... Personlig tror jeg kanskje jeg ville ha vært en anelse mer ydmyk.

Og svertekampanje? En misfornøyd bruker som legger inn et innlegg på et forum er IKKE en svertekampanje. En svertekampanje hadde du kunnet kalle det hvis det var ubegrunnede eller overdrevne påstander og de ble lagt ut mange steder. Dette her er et foruminnlegg, og noe dere heller bør ta til dere, ref: "social media skills 101: regel nr 1, 2 og 3"
 
Topp