Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Friskemeldt!!! :D

Sjefskoder

Sjefskoder
Jepp, jeg er friskmeldt, sa legen min :)

Trodde for å være helt ælig, at jeg ikke ville få høre de ordene fra han idag, men guri malla jeg er friskmeldt!!

Jeg er overlykkelig og gleder meg til å gå tilbake til en 100% stilling igjen, MEN med en sunnere livsstil og mer kvalitetstid med familien min isteden for å bare tenke penger, penger og atter penger..

Fikk meg en skikkelig smell da mitt liv bestod av alt for mye av både røyk å kaffe og stillesittende modus forran 6 skjermer og gjerne med en mobil i hver hånd i tilegg.. til alle døgnets tider...

Jeg levde kun for penger og lot det gå utover alt som hadde med (sunn)livsstil og familieliv å gjøre..
Er evig taknemlig for at jeg har den samboeren jeg har som stod ut med å våkne alene, siden jeg for lengst hadde dratt på jobb da hun som regel våknet ( hun står opp 0730 )
Hu satt hjemme alene til langt ut på kveld til tider etter at hun selv kom hjem fra sin jobb..

Jeg jobbet som regel fra 07:00 til tidligst 20:00 og mange ganger og natt.. var hjemme og spiste og slappet av i noen timer og dro på kontoret igjen og blev sittende der til langt på natt...

Tror ikke mange hadde akseptert noe slikt i et parforhold..
Men det skal og sies at frøkna mi er mye bliere for tiden og jeg tror hun egentlig ikke har synes at det har vært så spesiellt morro å ha det slik i flere år, selv om hun alltid har sagt "det går greit"..

Med meg så gikk det veldig, veldig dårlig å leve i den modusen i mange, mange år..

Jeg fikk dobbelsidig blødende magesår, som senere resulterte i en sprukken magesekk, som selvfølgelig resulterte i en haste operasjon etter at samboeren min skjønte at noe virkelig ikke stemte da hun fant meg besvimt på kjøkkenet..

Jeg har idag sluttet med røyken :)
Dratt ned noe sykt på kaffen. Drikker kun en kopp om morgen og en etter middagen og en til kveldskosen.
Har begynt å gå turer hver dag i fjellet, til våre hunders store glede :)
Og lar familien min komme i første rekke FØR jeg engang tenker på arbeid..

Med dette inlegget vil jeg egentlig bare si til deg som leser, at du får lære deg å ta det med ro og prioritere det som egentlig er viktig her i livet : De som du har kjær..

Selv om alle liker penger, så er ikke det viktigere enn de du har rundt deg...

Så gjør ikke som meg, å drit i alt og alle untatt penger...


Hilsen en blid og fornøyd Sjefskoder uten magesår :)
 

Kassimaja

Geocacher
Gratulerer! Godt å se deg tilbake.
 

webpiken

Medlem
Dette var fantastisk lesning. Det kreves mye å endre livet slik så radikalt som du har gjort, så all kudos til deg.

Velkommen tilbake, Sjefskoder, og lykke til videre med ditt nye, deilige liv!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Been there. Done that. Flott med en slik historie, lykke til videre!
 
Topp