Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Friskemeldt!!! :D

Sjefskoder

Sjefskoder
Jepp, jeg er friskmeldt, sa legen min :)

Trodde for å være helt ælig, at jeg ikke ville få høre de ordene fra han idag, men guri malla jeg er friskmeldt!!

Jeg er overlykkelig og gleder meg til å gå tilbake til en 100% stilling igjen, MEN med en sunnere livsstil og mer kvalitetstid med familien min isteden for å bare tenke penger, penger og atter penger..

Fikk meg en skikkelig smell da mitt liv bestod av alt for mye av både røyk å kaffe og stillesittende modus forran 6 skjermer og gjerne med en mobil i hver hånd i tilegg.. til alle døgnets tider...

Jeg levde kun for penger og lot det gå utover alt som hadde med (sunn)livsstil og familieliv å gjøre..
Er evig taknemlig for at jeg har den samboeren jeg har som stod ut med å våkne alene, siden jeg for lengst hadde dratt på jobb da hun som regel våknet ( hun står opp 0730 )
Hu satt hjemme alene til langt ut på kveld til tider etter at hun selv kom hjem fra sin jobb..

Jeg jobbet som regel fra 07:00 til tidligst 20:00 og mange ganger og natt.. var hjemme og spiste og slappet av i noen timer og dro på kontoret igjen og blev sittende der til langt på natt...

Tror ikke mange hadde akseptert noe slikt i et parforhold..
Men det skal og sies at frøkna mi er mye bliere for tiden og jeg tror hun egentlig ikke har synes at det har vært så spesiellt morro å ha det slik i flere år, selv om hun alltid har sagt "det går greit"..

Med meg så gikk det veldig, veldig dårlig å leve i den modusen i mange, mange år..

Jeg fikk dobbelsidig blødende magesår, som senere resulterte i en sprukken magesekk, som selvfølgelig resulterte i en haste operasjon etter at samboeren min skjønte at noe virkelig ikke stemte da hun fant meg besvimt på kjøkkenet..

Jeg har idag sluttet med røyken :)
Dratt ned noe sykt på kaffen. Drikker kun en kopp om morgen og en etter middagen og en til kveldskosen.
Har begynt å gå turer hver dag i fjellet, til våre hunders store glede :)