Det første som slår meg er logoen. Klarer ikke helt å forklare nøyaktig hva som gjør det, men jeg syntes ikke den fungerer. Syntes i såfall at både Google og eBay gjør en bedre jobb med fargene.
Bildet oppe til høyre som lister opp alle merkene du selger blir bare en stor klase med logoer trykket inni hverandre og jeg ville mye, mye heller bare listet opp disse logoene etter hverandre eller under hverandre et annet sted. Hva med en horisontal linje rett under menyen? At flere av logoene i dette sammensuriumet er uskarpe gjør det ikke noe bedre.
Når jeg kikker lengre ned på siden, slår det meg hvor lite "salgsutløsende" siden er. Det er ingen bilder med linker til produktsiden, det er ingen liste over "bestselgere" (joda, men dette burde vært høyere opp på siden) og det er rett og slett veldig lite på hovedsiden. Her kunne du med fordel "spritet" opp siden litt for å gjort den mer tiltalende. I det minste kunne du hatt "Butikk" som hovedside istedet for et bilde som du har nå.
Når man kjøper softbox til en studioblits, må man passe på å kjøpe med rett feste mellom softbox og blits, da festet på disse er forskjellige fra produsent til produsent.
Se på denne:
Foldable 60 x 60 cm Diffuser soft box for studiofblits | Fotofreak.no
Den ser for meg ut som en eller annen universal-sak, men det står ingenting om hvilke blitser denne passer til. Passer den til Bowens? Elinchrome? Paul C Buff? Profoto? Dette er informasjon som er helt vesentlig å vite og som du må ha med.
Footeren din syntes jeg er i overkant spinkel. Hva med å ha med en kolonne med "Kontakt oss" og "Følg oss på Facebook" og kanskje en liste med kategorier? Slik den fremstår nå, blir det litt tynt og det ser litt merkelig ut med en (knapt nok) halvfull footer.
Oversettelser antar jeg at du har kontroll på? Her mangler det en del.
Ble ikke så veldig mye positivt fra meg denne gangen, men jeg vet du kan mye bedre enn dette og jeg hadde nok ikke handlet så altfor mye fra denne nettsiden. Syntes fortsatt at den virker litt halvferdig.