Forutinntatt eller åpen for alternativer?

Nutz

Med lem
Artig bilde Atomet. :)

Synes hele USA-sirkuset er skummelt, har kommet til et punkt her at jeg har problemer med å tro selv den minste ting som kommer derfra bortsett fra BigMac og Cola.

Selv konspirasjonsteoretikerne konspirerer.. :)

Er det sunt å være kritisk til sannheter som blir deg forelagt? -Skal man slutte å overprøve det som kommer, i frykt for å bli kalt en gal mann med aluminiumshatt?

Mesteren over alle konspirasjonsteorier, Alex Jones la ut et intervju med en kar (Steve Pieczenik) som har vært høyt oppe i systemet før de fleste her inne var påtenkt.
Kommer med ganske sjokkerende "nyheter".
Skal man bare ignorere sånne? -Kalle de for gale idioter?
-Kanskje, men faren med at man totalt blokkerer er jo at man går glipp av vinklinger og fakta man selv aldri kunne finne selv..
Hva er vel bedre enn info fra en "insider"? -Er dette virkelig en insider? -Har han bare en livlig fantasi som jobber på høygir?
Hvem er jeg til å avfeie og motbevise de opplysningene han kommer med?
Ekle spørsmål som man helst ikke vil ta stilling til, mye bedre å leve skjermet for sånne ting, -tilbake til lekegrinda der den eneste store utfordringen var å velge en av de tre tåtesmokkene vi skulle stappe i munnen.

Her er en spilleliste over intervjuet med Steve Pieczenik. Han virker i det minste veldig talefør. Kommer med sjokkerende påstander om det ene og det andre.

YouTube - Broadcast Yourself.

Skal vi bare blåse han bort som en raring med null troverdighet?
Vel, jeg valgte nå å høre hva fyren hadde å si, mange gidder ikke å kaste bort tiden sin på slikt..
 

picxx

WF 09
Jeg er åpen for alternativer, så lenge kona får være med :D
 
Topp