Forslag til underfora: Nyetablert

Sjefskoder

Sjefskoder
Hei folks's ;)

Fikk en idè her om å kanskje lage en underfora i foraet "Business", der du som nyetablert kan stlle alle tenkbare spørsmål du enn måtte ha som en som er fersk på dette med å forholde seg til norges lover å regler og alt som måtte berøre dette med å starte eget firma og drifte dette mot million-verdi ;)

Har nemelig en kamerat som maser på meg om alt fra "hvordan skal man utforma en faktura" til "når blir jeg moms-pliktig" og jeg begynte da å tenke på et slikt underfora til dette forumet der han og maaaange andre vil kunne stille spørsmål, finne artikler ( noe vi som kan dette med lover å regler og slikt skriver) og lese om andres erfaringer og historier?

Hadde det ikke vært kjekt å få alt dette på en å samme "plass" her på forumet isteden for å finne et "jeg lurer på dette med moms å slikt"-spørsmål under foraet "Webutvikling" :p

Så hva sier dere sjefer om dette?

Vi kan hjelpe mange med slike "klistrede"-artikler og en "råd å tips"-tråd...

Hiilsen en som er lei telefoner fra kompisen :p

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Høres nesten ut som at du kan henvise din kompis til Firmaforumet.no. Eieren av det forumet er så glad i nybegynnerspørsmål, så det er jo ikke dumt og få litt fler av dem dit. :)

Alf

Medlem
Firmaforumet virket greit ut. Var noe som het toppselger, men det er visst ødelagt
av "forum killeren"

Sjefskoder

Sjefskoder
Nå har jo jeg igrunn mest interesse av at dette får til noe slikt som jeg nevner da.. ;)

picxx

WF 09
faktisk veldig godt forslag.
Jeg personlig har etterlyst "noobs" forum på forumet fra dag en, men det er ikke viktig ;)

pleb

Medlem
faktisk veldig godt forslag.
Jeg personlig har etterlyst "noobs" forum på forumet fra dag en, men det er ikke viktig ;)

Er selv relativt fersk i gamet, så jeg støtter denne. Har lært svært mye gjennom å stille spørsmål på dette forumet, men tror at det ikke er alle som ønsker at såkalte "noobs" hiver frempå med enkle spørsmål til en hver tid.

Topp