Forslag til nytt navn

tom3008

Medlem
Hei :)
Jeg har bestemt meg for å bytte navn på firmaet mitt "Tomdesign"
Har noen av dere forslag på et godt navn?

Det jeg driver med er å levere websider til en rimelig penge :)

Jeg har tenkt på noen navn, men lurer bare på om dere kanskje har noen gode navn :)

Hadde vært kult om dere hadde noen ideer :)

Mvh Tom

picxx

WF 09
Er det ikke best å bare bruke Tomdesign, hvis det er dette du er registrert med i brønnysund da? Eller er det legoklossefirma og donald duck selskap du ønsker å få tips om navn på?

Tonny Kluften

Administrator
Også er det kanskje greit å vite at minst etternavnet må være med i firmanavnet. Det kan ikke bare hete TomDesign f.eks. Da må det hete EtternavnDesign eller TomDesign Fornavn Etternavn.

Firmaet kan hete hva som helst, men ditt navn må være med i det navnet som er registrert i Brønnøysund.
Firmaet mitt heter QT Systems, men ENK i Brønnøysund heter "QTSystems Tonny Kluften". Ingen andre enn de som sjekker i Brønnøysund vet det. Det står kun QT Systems på alle fakturaer og korrespondanse.

tom3008

Medlem
:) Jeg vil ha et navn som fenger litt :)
Burde kanskje være samme på Norsk som på Engelsk...

:)

Firmaet kan hete hva som helst, men ditt navn må være med i det navnet som er registrert i Brønnøysund.
Firmaet mitt heter QT Systems, men ENK i Brønnøysund heter "QTSystems Tonny Kluften". Ingen andre enn de som sjekker i Brønnøysund vet det. Det står kun QT Systems på alle fakturaer og korrespondanse.

Klarer ikke å finne igjen artikkelen jeg mener at jeg har lest om dette, men er du ikke pålagt å ha med det fulle foretaksnavnet (altså ikke bare virksomhetsnavnet) på alle fakturaer o.l.? Var ganske sikker på at jeg hadde lest det et sted (men finner altså ingen kilde nå).

Topp