Hvis bare 1 bestiller min tjeneste så er det verdt det (og det er vel kanskje ikke mer enn 1/100 som trykker på en annonse, og 1/10 som så bestiller.).
Legger du på en null til (og plusser på litt ekstra for kjentfolk) er du nok nærmere sannheten.
... (og det er vel kanskje ikke mer enn 1/100 som trykker på en annonse, og 1/10 som så bestiller.).
Skjønner ikke at folk gidder å kaste rundt seg med annonsekroner i et marked de absolutt har null kontroll over? I dette tilfellet ville jeg lagd en konkurranse (a la, vinn en gratis befaring for renhold, eller vinn en bøtte og en kost) for deretter å betale for leads til konkurransen. Tilspiss demografien til deltakerne til osloområdet. Med en snittpris på 5.- / leads (det er godt betalt!) sitter du igjen med 3000 aktuelle kjøpere av din tjeneste som du kan annonsere mot igjen og igjen og igjen og igjen.......
Men, hver til sitt