Forfatter-info

Bjørnar

Blünder
Hei,

Slik som det er på bunnen av innleggene i WF-Bloggen, så er det litt info om forfatteren. Er det en plugin som gjør det? Og i såfall; hvilken? :)

Helge

Profesjonell Googlesøker
Trenger vell egentlig ingen plugin for å få det opp, det er vel egentlig alt etter hvilket theme du bruker.

Noen har deaktivert det i themet sitt, mens andre har det der.

<?php if(!get_option("disable_bio") && !get_post_meta($post->ID, "disable_bio", true)) { ?>
<div class="bio clearfix">
<div class="pic">
<?php echo get_avatar(get_the_author_meta('ID'),$size='80'); ?>
</div>
<div class="details">
<?php
$user_url = "";
$url = "";
?>
<?php $url = get_the_author_meta('user_url'); if($url) { $user_url = " | <strong><a href='".$url."'>Visit Website</a></strong>"; } ?>
<h5>About <?php echo get_the_author_meta('user_login'); ?>:</h5>
<p><?php echo get_the_author_meta('user_description'); ?></p>
<p><strong><a href="<?php echo bloginfo('url'); ?>/?author=<?php echo get_the_author_meta('ID'); ?>">Find all posts by <?php echo get_the_author_meta('user_login'); ?></a></strong><?php echo $user_url; ?></p>

koden har jeg hentet ut fra themet jeg bruker, da viser den infoen som står under den registrerte wordpressbrukeren.

Tror jeg fant en plugin her: WordPress › Author Bio « WordPress Plugins

Tonny Kluften

Administrator
Kan ta en nærmere kikk på det hvis ikke svaret til Helge virker. Måten det er satt opp på er ihvertfall ikke lettvint, det er noe styr med å laste opp bilde til riktig mappe osv. Husker ikke helt hvordan det gjøres, lenge siden sist.

Topp