Tony J
Alle skal få
For tiden så går all min tid på et nettsted og utvikling av dette.
Pga dette så er ENK navnet mitt 'nettsted' + etternavn
Jeg kan se for meg at jeg etterhvert vil utvikle flere prosjekter etterhvert.
Jeg har lyst til å forandre ENK navnet til noe med .feks "etternavn + media"
samt opprette et eget domene for dette som lister nettstedene jeg utvikler osv.
1) Når jeg har endret navn, hvordan blir det med regnskap i forhold til at gamle
fakturaer er sendt med det gamle ENK navnet? (org nr blir jo det samme)
2) Når jeg endrer firmanavn til noe med f.eks "media" og ønsker å liste alle prosjektene mine
under denne beskrivelsen, er det noe jeg spesielt må tenke på da?
3) Jeg har lyst til å drive med flere nettsteder og tror det kan lønne seg å endre navnet på selskapet slik at det blir lettere å organisere. Samt at jeg kan merke nettstedene med f.eks "Utviklet av nyttfirmanavndomene.no" som ser mye bedre ut.
4) Jeg har funnet et potensielt domene for dette mediakonsernet jeg skal utvikle, men
jeg har googlet meg frem til at tidligere eier har fått noe kritikk når de drev sidene
sine under det samme domenet. Noe = Veldig lite, men uansett på topp når det googles.
Er dette noe som bør bekymre meg?
Dersom det er noen formelle ting jeg må tenke på når jeg gjør dette så håper jeg at jeg kan bli tipset om dette. Gjerne svar med spørsmålsnummer dersom du ikke kan hjelpe meg med alle punktene
Tony
Pga dette så er ENK navnet mitt 'nettsted' + etternavn
Jeg kan se for meg at jeg etterhvert vil utvikle flere prosjekter etterhvert.
Jeg har lyst til å forandre ENK navnet til noe med .feks "etternavn + media"
samt opprette et eget domene for dette som lister nettstedene jeg utvikler osv.
1) Når jeg har endret navn, hvordan blir det med regnskap i forhold til at gamle
fakturaer er sendt med det gamle ENK navnet? (org nr blir jo det samme)
2) Når jeg endrer firmanavn til noe med f.eks "media" og ønsker å liste alle prosjektene mine
under denne beskrivelsen, er det noe jeg spesielt må tenke på da?
3) Jeg har lyst til å drive med flere nettsteder og tror det kan lønne seg å endre navnet på selskapet slik at det blir lettere å organisere. Samt at jeg kan merke nettstedene med f.eks "Utviklet av nyttfirmanavndomene.no" som ser mye bedre ut.
4) Jeg har funnet et potensielt domene for dette mediakonsernet jeg skal utvikle, men
jeg har googlet meg frem til at tidligere eier har fått noe kritikk når de drev sidene
sine under det samme domenet. Noe = Veldig lite, men uansett på topp når det googles.
Er dette noe som bør bekymre meg?
Dersom det er noen formelle ting jeg må tenke på når jeg gjør dette så håper jeg at jeg kan bli tipset om dette. Gjerne svar med spørsmålsnummer dersom du ikke kan hjelpe meg med alle punktene
Tony