metallian
Medlem
Er litt i stuss nå- jeg har en gammel side BettingNorway som jeg før skrev tippetips på på engelsk. Den ble etterhvert lagt død, og i vår slettet jeg alt innhold og brukte den til testside for et nytt prosjekt. Prosjektet ga mersmak men temaet er Offshore og domenet er både lite treffende for temaet samt at det er et .com domene med oret betting i seg som gir problemer med endel blokkeringsverktøy. Jeg har derfor flyttet alle innleggene til en nye side- OSV Nyheter .
Det er litt sprikende informasjon å finne på nett- bør man slette det gamle innholdet for å unngå duplikat problemer, la det ligge men legge link til den nye siden, redirekte hele gamle domenet rett til den nye siden...?
Jeg er egentlig litt skeptisk til innlinker fra den gamle siden og har vel landet på at innsatsen der er så liten at tapet ved å begynne på nytt med den nye siden (men med det gamle innholdet) ikke er større enn at jeg om noen dager når den nye siden er oppe og går bare sletter det gamle.
Innspill tas imot med takk.
Det er litt sprikende informasjon å finne på nett- bør man slette det gamle innholdet for å unngå duplikat problemer, la det ligge men legge link til den nye siden, redirekte hele gamle domenet rett til den nye siden...?
Jeg er egentlig litt skeptisk til innlinker fra den gamle siden og har vel landet på at innsatsen der er så liten at tapet ved å begynne på nytt med den nye siden (men med det gamle innholdet) ikke er større enn at jeg om noen dager når den nye siden er oppe og går bare sletter det gamle.
Innspill tas imot med takk.