Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flytte outlook

Baku

Medlem
Har gjennoprettet pc`n min og lagt inn epostene mine i outlook på nytt.

Dette har gått fint men jeg skulle gjerne ha lastet ned mailene jeg har på serveren.

Er det noe å måte å gjøre dette på.

Har lagt de inn med pop.
Den ene er gmail og de to andre er fra sysedata.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
mener du at du vil laste ned eposter du hadde på pc'n i epostprogrammet før du gjorde en gjennoppretning, så sliter du, om du ikke har valgt "behold meldinger på tjener" (eller hva det nå heter i Outlook) i dine forrige innstillinger, så er de borte for godt...

Laster du ned en epost fra server så er den lasted ned (og borte fra serveren) om ikke du har valgt å beholde de på mailserver...
 
Sist redigert:

Sjefskoder

Sjefskoder
Du er sikker på at de ligger der??

For i så fall burde de ha blitt lastet ned å...
 

Baku

Medlem
Når jeg går inn på gmail.com så ligger all gammel mail der ja.
Men i outlook så har jeg bare mail fra og med den dagen jeg la inn mailen..
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Nå er ikke jeg noe Outlook-guru da jeg bruker evolution på en linux-maskin, men om ikke outlooken laster ned noen "gamle", tidligere leste mail så er de nok slettet fra mailserveren ja..

Var slik før i tiden i hverfall da jeg brukte det for mange år siden.. (tror det var i windows 2000, om ikke jeg husker feil)

Og hvordan du setter opp outlook for å hente mail fra gmail står sikkert beskrevet på gmail.com ett-eller-annet sted..
 

Fredrik

Medlem
Exporter dine mail som .pst og da kan du enkelt importere inn i outlook igjen. Hvis denne muligheten ikke finnes kan du også importere som csv og excel fil osv. Dette har jeg dog ikke testet og vet ikke om det virker.

Alternativt kanskje det er mulig å sette alle mail som uleste og dermed kanskje de lastes ned automatisk?
 

to-ov

Medlem
For Gmail:

Logg inn på gmail -> Settings-> Forwarding and POP/IMAP-> Enable POP for all mail (even mail that's already been downloaded)



Med dette skal du kunne laste ned all mail som ligger på gmailen din.
 
Topp