Flyplasser stengt

testdriver

Ha det bra..
Har to kompiser som er stuck i et land de vil bruke minst mulig tid i akkurat nå. I tillegg viktige ting å gjøre her i Norge i morgen kveld. ...får se om de rekker det.

Island sprer ikke mye glede for tiden. For litt siden var det jo disse lånene de kaster på utenlandske skattebetalere, nå klarer de søren meg å stenge flytrafikken i store deler av Europa. Skjerpings, Island! :p

Kassimaja

Geocacher
Island sprer ikke mye glede for tiden. For litt siden var det jo disse lånene de kaster på utenlandske skattebetalere, nå klarer de søren meg å stenge flytrafikken i store deler av Europa. Skjerpings, Island! :p

Ikke bare det, men den lukta da... Jeg blir jo beskylt for både det ene og det andre her...

peterandrej

pensjonert moderator
- Hi, it's Iceland calling, is it Great Britain?
- Yeah. How can I help you?
- We've just sent you some of the ash you asked for.
- Ash....?
- Yeah, the ash. You know. You said we should send you lots and lots of ash...?
- You dyslectic icelandic idiots!!! We said CASH, not ASH!! CASH!!! CASH!!!!!!

Santo

Active Member
- Hi, it's Iceland calling, is it Great Britain?
- Yeah. How can I help you?
- We've just sent you some of the ash you asked for.
- Ash....?
- Yeah, the ash. You know. You said we should send you lots and lots of ash...?
- You dyslectic icelandic idiots!!! We said CASH, not ASH!! CASH!!! CASH!!!!!!

Den var bra :D

SolidHost

Medlem

Tonny Kluften

Administrator
Det blir dyre flybilletter når dette er over. Selskapene må ta igjen det tapte. Ikke godt for noe dette her. Problemet er sikkert like mye overdimensjonert som problemet med svineinfluensaen.
Morsomt å lese det det de sier:
"Her har vi helikopter som er rustet til å fly inn i områder hvor ørkensand virvles opp, men de samme helikoptrene kan altså ikke sendes inn i en nordnorsk fjord i pent og klart vær for å hjelpe et menneske som holder på å dø"

Sist redigert:
Topp