Flere gode ideer

Karamazov

New Member
Hei.

Jeg har flere gode ideer til websidekonsepter med inntjeningspotensiale. Særlig to ideer lar seg gjennomføre ganske raskt, uten noe særlig kostnader. Begge er derimot avhengig av viss brukermasse for å fungere, og det må derfor medregnes ganske lang tid før sidene begynner å generere cash, annet enn mindre inntekter fra adSense el.l. Når sidene har fått den nødvendige brukermassen åpnes flere muligheter.

Grunnen til at jeg skriver dette her er at jeg allerede jobber med flere prosjekter og derfor ikke har tid til å lage og markedsføre flere nettsider. Jeg søker derfor én eller flere partnere som er villig til å stå for webdesign og -programmering og markedsføring. Jeg ønsker å få til en avtale som fordeler prosjektet prosentvis mellom bidragsyterne. Jeg forventer altså ikke at noen stiller med kapital eller lignende. En fordeling kan for eksempel være 33% til idé (Meg), 33% til design og programmering og 33% til markedsføring.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare idéen uten å risikere at den blir stjålet, men de som er interesserte kan begynne med å sende meg en melding og fortelle hva de har å bidra med. Evt. besvare dette innlegget dersom du tror det er av generell interesse.

Karamazov

New Member
Jeg er altså ikke interessert i å betale noe for det. Jeg søker etter folk som ønsker eierskap i prosjektet.

Tony J

Alle skal få
Jeg tar markedsføringen. Si fra når nettsiden er ferdig og alt er klart. Kan jeg bare notere meg 33% av eierskapet nå?

Topp