Fjerne "Hjem" side i meny. Theme: Responsive (wordpress)

Tony J

Alle skal få
Hei

Nettsted: merpenger . n o

1)Neste på listen er å få fjernet siden "Hjem" eller eventuelt forandre navn på dette. Begge løsningene er jo greit å finne ut av.

2)Kan også motta forslag på hva slags innhold jeg kan plassere på de tre widgetene.

3) Finnes det en god nyhetsplugin som jeg kan bruke på forsiden her som jeg kanskje kan bruke
som et alternativ istedenfor widgetene nevnt i punkt 2.

Tony

Se på siden merpenger . n o

Tony J

Alle skal få
Jeg prøvde på dette, men det ble slettet av admin. Jeg prøver så godt jeg kan og søke opp ting fra før av på webforumet.no og google før jeg spør og akkurat her googlet jeg for dårlig :) Det kan være kjekt for forumet og ha de forskjellige spørsmål i forskjellige tråder slik at dersom andre lurer på ting så finner de kjapt frem. Ikke vet jeg. Hvis det plager deg må jeg bare beklage :)

Beergear.no

Medlem
Jeg prøvde på dette, men det ble slettet av admin. Jeg prøver så godt jeg kan og søke opp ting fra før av på webforumet.no og google før jeg spør og akkurat her googlet jeg for dårlig :) Det kan være kjekt for forumet og ha de forskjellige spørsmål i forskjellige tråder slik at dersom andre lurer på ting så finner de kjapt frem. Ikke vet jeg. Hvis det plager deg må jeg bare beklage :)

Er det ikke det et forum er til da?
Poster en del selv her om dagen, men om det plager folk så kan de vel bare ignorere....
Ellers så regner jeg med at Admin gir beskjed om det blir for mye.

Beergear.no

Medlem
Hm...da hadde dette blitt mange tråder.... "Spørsmål ang WP og "daglig drift"" :)
Trodde du anså det som mer ryddig å samle alle spørsmål under ett....

Topp