Fire tradedoubler spørsmål fra en noob

Jens1986

Medlem
Hei,
helt ny på tradedoubler, har fire enkle spørsmål:

1) Hvis jeg har flere nettsider i samme nisje, må jeg søke og få alle godkjent eller kan jeg sette bannere på alle sidene?

2) Hvis jeg skal lenke direkte til et produkt - er det dette som kalles dyplenking? Slik:
Kode:
Dyplenking for xxx:
http://clk.tradedoubler.com/click?p=1234&a=6789&g=123456&url=DYPLENKE_URL

Bytt ut DYPLENKE_URL med den URL du vil lenke til.

3) Kan jeg lage egne bannere?

4) Er det lov å bruke forskjellige metoder for å skjule URL'en (slik at jeg selv kan tracke clicks og besøkende ikke ser at tekstlenker er gjennom tradedoubler)?

Travellingman

Nettgrunder
1: Du må søke for hver side.

2: Korrekt

3: I noen tilfeller kan du kanskje det, men annonsørene ser jo helst att du bruker det materiale som de tilbyr deg...

4: Ja

1) Du må søke for hver side
2) Ja, det er dyplinking
3) Ja, i noen tilfeller kan du lage bannere. Ikke alle programmer ønsker at du gjør dette
4) Ja, det er mulig/lov å skjule urlen. Men man i noen tilfeller kunne se at man kommer fra TD. (Man det er ikke lov å ha skjult reklame)

(Var litt treg..)

Jens1986

Medlem
Takk for svar!

Ser dere skriver at det kanskje ikke er så populært med egne bannere, men kan man risikere å bli kicket ut? Det er ikke noe "fanteri" jeg skal drive med, bare lage bannere til enkelte produkter i en nettbutikk.

Travellingman

Nettgrunder
Takk for svar!

Ser dere skriver at det kanskje ikke er så populært med egne bannere, men kan man risikere å bli kicket ut? Det er ikke noe "fanteri" jeg skal drive med, bare lage bannere til enkelte produkter i en nettbutikk.

Som du skisserer her skal det ikke være noe problem.

Sent fra min GT-N7105 via Tapatalk

Topp