FinnFirma.no

Jaik

New Member
Finnfirma har ringt mye til meg, til tider flere ganger om dagen.
Og de skal ikke selge noe, de "skal bare lage en firmaprofil til meg"

Ca 80% av de jeg har pratet med der er ganske ufine når jeg prøver å avvise de.

Styr unna er også mitt råd!

kongen

kongemedlem
Forøvrig, hva er greia, Kongen? Jobber du i finnfirma.no? Eller har du blitt omtalt i programmet?

Nei til begge spørsmålene.

Som jeg sa så er det *bra* med disse "best i test"-testene deres hvor de forteller hvilke produkter som er best.

Noe jeg syns er frastøtende med programmet er at de skal på andres bekostning lage et underholdningsprogram som til tider kan kalles offentlig mobbing, og hvor kanskje tragiske personlige utfall kan komme til å skje. Jeg tenker da på flere ganger hvor jeg har sett TV2 jounarlisten gått alt for langt i å henge ut enkeltpersoner på TV. Muligens de gjør ting annerledes nå og tar bare firmaer, men tidligere gikk de på privatpersoner.

Knut

Medlem
Har blitt oppringt av dette firmaet flere ganger, men hver gang vil jeg selge dem bilen min og da avslutter de fort. ( Trenger de ikke biler de som jobber der?? :) )
Men var TV2 selv så mye bedre med sin katalogtjeneste??

Har også bllitt kontaktet av TV2 hjelper deg for noen år siden da jeg dreiv med sms tjenester. Jeg sa jeg ville stille opp om de garanterte at innslaget skulle sendes, noe de faktisk gjorde men ikke holdt. Personen som hadde klagd til dem hadde aldri hatt noe med meg å gjøre viste det seg. Noe de sjekka i etterkant av at de interjuet meg og det kom fram at jeg ikke skyldte personen en krone.
Da jeg ville at de skulle sende innslaget for å vise at kunden ikke altid har rett, nektet de dette og begrunnet det med at det ville være å henge ut en privat person offentlig.

Sist redigert:
Topp