Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finnfirma.no - Komplett Lureri

annettelode

Medlem
Hei,

Jeg ble for en stund siden ringt opp av finnfirma.no for å få meg til å betale for en annonseplass.

Dette er den eneste norske katalogen jeg befinner meg i og det skal bli den siste også.

Bare rent lureri og ikke en eneste henvendelse på 2-3 måneder- og det skal jeg betale 6000 kroner i året for.

Har ringt finnfirma.no nesten hver dag for å få fjernet annonsen men de tar faen meg ikke telefonen heller , og da begynner jeg virkelig å tenke på SCAM bedrift.

Norske kataloger suger og i dag tjener jeg 20000,- per mnd og de kundene har jeg skaffet selv gratis.

Skal optimalisere dette innlegge så det kommer rett i trynet på finnfirma.no
Det skal det ha.

Heia Norge!
Annette.
 

Nutz

Med lem
Man må bare lære seg å bruke Google for å sjekke rykte før man kaster seg på alskens "søppel".
Drøssevis av sure folk som har gått i fella hos Finnfirma.no.


Før du i det heletatt vurderer å si ja til noe, eller undertegner noe.. GOOGLE etter negativ omtale!
Telefonselgere der legger du på alltid, uten unntak!
Dette kan spare deg for mye fremtidig brydderi..
 

annettelode

Medlem
Takk For Tipset

Man må bare lære seg å bruke Google for å sjekke rykte før man kaster seg på alskens "søppel".
Drøssevis av sure folk som har gått i fella hos Finnfirma.no.


Før du i det heletatt vurderer å si ja til noe, eller undertegner noe.. GOOGLE etter negativ omtale!
Telefonselgere der legger du på alltid, uten unntak!
Dette kan spare deg for mye fremtidig brydderi..


Du har helt rett.Først nå sitter jeg og blar i alle de negative innlegggene om finnfirma.no på Google - det er jo en hel haug!

Fytti:eek:
 

Olemak

New Member
Jeg har kommet frem til at alle disse katalogtjenestene er like ille, og like verdiløse. Jeg vil ikke ha noe med noen av dem å gjøre, med ett unntak: Google bruker 1881 til å plukke bransje og beliggenhet for visning i "treff i kart" når du søker på Google. Samtidig har 1881 en gratis grunnoppføring som lar deg liste kun en bransje, men det burde holde. Så jeg anbefaler forl å oppdatere grunnoppføringen sin på 1881 - men ikke betale noe til noen kataloghaier! Aldri aldri betale et øre!

Jeg betaler aldri mer for oppføring i en katalog av noe slag. Ikke bare er disse katalogene svindel og bedrag, de forsøpler i tillegg internett og søkemotorene med all mulig svada.

Fysjom! Jeg håper at Google snart justerer algoritmene sine slik at Finnalle og alle de andre katalogsvindlerne mister levebrødet. De gjør ikke nettet bedre på noen som helst måte, og ingen av dem har egentlig livets rett.
 

Zmarty

Medlem
Er det kommet noen nye regler på dette i 2012? Fikk en telefon fra 1881 om at det koster penger for en "minsteoppføring" på nett hos 1881....

Skeptisk som jeg er, så velger jeg da heller å droppe oppføringen på 1881 om katalogene skal begynne å ta penger for minsteoppføringene...
 
Topp