Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finnes det et Gründer forum?

picxx

Well-Known Member
Delvis enig, delvis uenig.


Fint. Kanskje perksp kan være mer enig og uenig?
Slike som deg som skaper verdigrunnlag for "nett og nytt"...
Jeezes.... :D
 

perksp

Member
Synes webforumet er en kjempegod ressurs, men som nevnt tidligere så er det mer rettet mot web. Hva med de som ikke har nettbutikk, men en fysisk butikk/kafe? Da synes jeg ikke webforumet er den beste plassen. Men så heter det jo webforumet også da ;)
 

Tony J

Alle skal få
Synes webforumet er en kjempegod ressurs, men som nevnt tidligere så er det mer rettet mot web. Hva med de som ikke har nettbutikk, men en fysisk butikk/kafe? Da synes jeg ikke webforumet er den beste plassen. Men så heter det jo webforumet også da ;)

Dette er et forum som du finner på webben. Webforumet trenger ikke være ensbetydende med at det man driver med må være utelukkende på nett. En annen ting er at ofte de som driver fysiske butikker, kafeer, renholdsbyråer etc også er tilgjengelige på nett for kommunikasjon mot kunder, support og som en markedsføringskanal.

Som også nevnt over er det kategorier på webforumet som er dekkende for mye av problemstillinger de fleste grundere vil møte på veien. Enten det er markedsføringstips, regnskap, økonomi, postforsendelser, "drive butikk"-generelt osv osv.

Off topic: Jeg forstår ikke helt bruken av blunkesmiley. Hvorfor bruke en blunkesmiley i en dialog på forumet. Er jeg blitt for gammel? Noen forklar meg!
 

djorkaeph7

New Member
Off topic: Jeg forstår ikke helt bruken av blunkesmiley. Hvorfor bruke en blunkesmiley i en dialog på forumet. Er jeg blitt for gammel? Noen forklar meg!

Tony, en "blunkesmiley" blir ofte tatt i bruk når en person forklarer noe som f.eks. er veldig åpenbart. Den samme personen bruker den omtalte smiley'en for å unngå å bli sett på som en nedlatende besserwisser, men mer som en venn i nød som påpeker noe som noen andre kanskje ikke har fått med seg.

Håper dette hjelper. Eller kanskje du bare er for gammel ;)
 

Tony J

Alle skal få
Tony, en "blunkesmiley" blir ofte tatt i bruk når en person forklarer noe som f.eks. er veldig åpenbart. Den samme personen bruker den omtalte smiley'en for å unngå å bli sett på som en nedlatende besserwisser, men mer som en venn i nød som påpeker noe som noen andre kanskje ikke har fått med seg.

Håper dette hjelper. Eller kanskje du bare er for gammel ;)

Jeg leser forklaringen din og forstår fortsatt ikke hvorfor dette brukes når man tilsynelatende skal fremstå profesjonell i en dialog. Jeg er vel for gammel, men det føles litt som det du er inne på, arrogant, nedlatende, jeg-vet-bedre, etc. Så er jo paradokset at det oftest brukes feil dersom meningen er å påpeke noe som er åpentbart. En ting er ikke nødvendigvis åpenbart bare fordi en selv har overbevist seg selv om hvorfor ting er slik som det er. Edit: Jeg legger til den smileyen jeg liker best : :)
 
Topp