Steve Cash
Medlem
Hvilken tekstbehandler er bra å bruke når jeg skal skrive for publisering i Wordpress? Jeg syns ikke den som er innebygd er veldig god hvis jeg skal skrive lange tekster. Bl.a. mangler den stavekontroll på norsk, selv om det sikkert kan installeres hvis jeg leter litt i Google. (Eller en kan lime inn teksten i Word og sjekke.)
Men likevel ønsker jeg å bruke en annen. Word har jeg alltid hørt ikke er bra, ettersom den lager spesielle formateringer, bl.a. ved linjeskift. Jeg har et utvalg å velge mellom: Byword, Textedit og Pages for Mac, Wordpad, Notepad og Notepad++ for Windows. Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med disse, eller som har en annen å anbefale?
Men likevel ønsker jeg å bruke en annen. Word har jeg alltid hørt ikke er bra, ettersom den lager spesielle formateringer, bl.a. ved linjeskift. Jeg har et utvalg å velge mellom: Byword, Textedit og Pages for Mac, Wordpad, Notepad og Notepad++ for Windows. Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med disse, eller som har en annen å anbefale?