Finne relevante artikler på samme nettside

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har flere WP-sider som har en del artikler og hvor jeg burde vært flinkere til å linke internt.

Er det en enkel måte å finne relevante artikler på?

Jeg tenker på at det kanskje finnes et innstikk som "scanner" igjennom alt jeg har på nettsiden for så å komme med forslag til artikler som handler om ca det samme, har en del like ord etc, slik at man enklere kan internlenke istedet for å måtte lese igjennom alt selv.

Eller blir dette for godt til å være sant?

Dag Frogner

Supermedlem
Den bruker jeg på en annen nettside, og den fungerer jo fint, men med denne, må jeg gå innom alle artiklene på siden for å se hva den foreslår.

Det jeg håpet på, var et innstikk som man satt igang også fikk man en liste med artikler som er relevante i en egen liste i backend når det var ferdig å gjennomsøke.

Tonny Kluften

Administrator
nrelate FAQ:

My website is not in English, will nrelate work?

Our plugin will work on websites in the following languages: Dutch, English, French, German, Indonesian, Italian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swedish and Turkish. If you do not see your language on the list or you think that we could improve the relevancy of our plugin in your language, please contact us and we will work with you to configure the plugin accordingly.

pmb

Webutvikler
Sjekk ut YARPP. Her kan man få relaterte poster back-end uten at de vises i posten. Masse innstillinger for tilpassing av hvilke poster som skal vises.

Erlend

Medlem
Hva bruker dere nå i dag for å få fram relevante artikler? Har det innebygd i temaet på noen nettsider, men ikke alle.

Har brukt Nrelate på noen sider, men det prosjektet blir lagt ned fra 2015.

Topp