AneHagen.com
New Member
Jeg har ett nettprosjekt som jeg nå søker investorer til. Når jeg har fått det (som jeg har troa på at jeg vil få) så vil jeg trenge noen til å lage selve nettsiden for meg. Jeg vil kunne sponse litt, men nettsiden i seg selv vil bli så bra at den vil være av god markedsverdi i seg selv. Ved å vise den frem (som vil skille seg ut) vil man vise at man kan lage noe annet enn det alle andre gjør.
Hvem kan jeg kontakte som ikke allerede er etablert slik at de vil vise hva de kan, og som ikke er sånn selvlært som kun kan fikse på gratis programvarer og tror de er webprogrammerer pga det?
Det må jo være flere som har lyst til å leve av å lage innovative og spensige nettsider og som søker prosjekter som de kan vise frem til potensielle kunder senere??
Hvem kan jeg kontakte som ikke allerede er etablert slik at de vil vise hva de kan, og som ikke er sånn selvlært som kun kan fikse på gratis programvarer og tror de er webprogrammerer pga det?
Det må jo være flere som har lyst til å leve av å lage innovative og spensige nettsider og som søker prosjekter som de kan vise frem til potensielle kunder senere??