Finne et template vanskeligere enn jeg trodde.

Tony J

Alle skal få
Det er for mange templates der ute. Det er flere tusen, gode. Jeg synes det er verre å velge noe når valgmulighetene er for mange. Hvis jeg velger et, kan det hende at et av de 10 andre på neste side kan være enda bedre? Men dette luksusproblemet må jeg bare godta.

Når det er sagt, så ser jeg at det følger veldig mye med i et template, og siden jeg bare skal lage en kredittkort/forbrukslån-side så trenger jeg vel ikke alt som følger med.

Er det enkelt å strippe ned et template og fjerne kategorier/skjermaer etc som jeg ikke trenger?

Jeg finner ingen templates med lister (1-10) hvor jeg kan fylle inn de ulike kredittkort og lånetilbyderne i som jeg ser mange andre lignende sider har, er dette noe jeg må lage selv?

Tony

Steve Cash

Medlem
Tablepress versjon 0.9 ser jeg. Jeg har WP-table reloaded, jeg logget ikke på for å sjekke nå, men er det bare navnet som har skiftet? Kan jeg fortsette med den, eller må jeg skifte til TablePress som ikke engang er oppe i versjon 1.0?

Tony J

Alle skal få
Takker finanssans :) Nå får jeg bare finne en enkel nyhetstemplate uten for mye fiksfakseri jeg kan bruke dette på.

Tony J

Alle skal få
Det kan hende. Har ikke lagt til noen enda. Det er som du sier de viser alle mulighetene osv:)

Finanssans

Medlem
Tablepress versjon 0.9 ser jeg. Jeg har WP-table reloaded, jeg logget ikke på for å sjekke nå, men er det bare navnet som har skiftet? Kan jeg fortsette med den, eller må jeg skifte til TablePress som ikke engang er oppe i versjon 1.0?

Det anbefales å bytte til tablepress innen et par måneder. Det vil ikke komme flere oppdateringer til wp-table reloaded. Tablepress er uansett siste versjon av reloaded, så det er ingen grunn til ikke å skifte.
Her ser du enkelt hvordan du går over fra reloaded til TablePress: Migration from WP-Table Reloaded to TablePress | TablePress

Her ser du min tabell etter jeg oppdaterte: Finn kredittkortet som passer deg best

Sist redigert:

Finanssans

Medlem
Den konverteringen, kan man velge å beholde reloaded designet slik som det vises her? Kredittkort på dagen - Lær deg alt du trenger å vite om kredittkort eller må man kode om CSS for å beholde det? Er det med forskjellige design til den nye versjonen?

Det er kun mindre forskjeller på design fra den gamle til den nye. Kodebiten skal derimot være renere.

Fra author:
In TablePress, you will then see a notification that WP-Table Reloaded is installed and activated. Click the large button in the notification to get to the “Import” screen of TablePress. In the lower half, you can find an import possibility. Leave everything as it is there and click “Import from WP-Table Reloaded”. This will import your WP-Table Reloaded tables and their options into TablePress, as well as your “Custom CSS” (if you have any). The “Custom CSS” might need some updating or adjusting to the new styling, if it used special things, but likely that is not the case.
Your tables will now show again on your site, now handled by TablePress, which you can recognize by the new, fresh and modern, styling.

Som du ser så skal alt overføres, med unntak av noen få tilfeller.

Topp