Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finne en partner?

em8568

Medlem
Hei - noen som har tips og råd?

Trenger en partner - iallfall en å jobbe videre med, for å forplikte meg - videreutvikle, kaste ball - som er selger mye mer enn meg - som har tid og ressurser - som har stort nettverk... kanskje også noen kroner... for å skape arbeidsplasser.

Har noen tips? Har noen funnet noen tidligere, som kan gi meg råd?

Henge opp lapp på BI - NAV? Noen her som kjenner noen? Andre fora?

Noen som har erfaring med Norsk Gründerforum? Vet det fantes en side en gang hvor jeg kunne betale for å legge inn annonse, men klarer ikke finne den igjen.

Takknemlig for både tips og råd. God sommer :)
 

Britta

stoffdronning
Dette lurer jeg faktisk også på.

Jeg leker med tanken om å åpne fysisk butikk - men jeg vil a) ikke drive alene - helt umulig med tanken på åpningertider og b) stoff alene er ikke nok å leve av, trenger noen som kan 'hobby-dill-dall'.

Men så vet jeg rett og slett ikke hvor jeg skal få tak i folk, har allerede hørt rundt i eget nettverk - men der er jo bare stoff-folk ;-)
 

em8568

Medlem
Hva jeg kan tilby? Tja... Defineringer tar jeg ikke her nå... :)

Produktet har stort potensiale, unikt - og kult. Men sliter med at ingen vet at det finnes... Må markedsføre det - selge det... Er ikke typen "oppsøkende-selger" selv, men jobber gjerne med alt mulig (annet).

Lei av å jobbe alene... Er vel et menneske som trenger å forplikte meg for å få den berømte r... i gir... Stopper opp alene. Litt som å klappe med en hånd...

Føler jeg prøver å finne opp både hjulet og kruttet på nytt, men mest sannsynlig sitter det mange der ute med kunnskap om dette.

Alle innspill mottas med takk - her eller pm.
 
Topp