Kjapp og trygg hosting for Wordpress

findiphone6s.com på Android

solo

Medlem
Noen andre her som har fått denne siden opp uten videre? Surfer på db, vg og ap.no og plutselig dukket den opp, en gang i går, og nå i kveld...

Url: iphone6s.findiphone6s.com/winip6s/NO3/
 

Vedlegg

  • Screenshot_2016-02-03-22-52-07.png
    Screenshot_2016-02-03-22-52-07.png
    189,6 KB · Sett: 25

Rismoen

Medlem
Fikk den akkurat opp selv når jeg søkte på "ABS sensor" på google og klikket meg inn på diskusjon.no

Lurer på hvor "viruset" kommer fra.

Jeg bruker dolphin browser, hva med dere?
 

Steve Cash

Medlem
Jeg har fått noe lignende på iPad et par ganger, senest nettopp nå. En dialog som sperrer hele nettleseren med melding om at jeg har vunnet en iPhone 6. Ja, særlig. Den kom da jeg åpnet en facebook-lenke fra guitarworld.com i Safari. Guitarworld skal være seriøst, så vidt jeg vet, om han som lenket i Facebook vet jeg ikke noe om, innlegget var lagt inn i et gitarforum i Facebook som normalt er seriøst. .Jeg klikker selvfølgelig ikke på bikinidamer og sensasjonelle nyheter i Facebook, det er alltid lureri, men dette var heller ikke til å stole på. Litt irriterende, jeg har alltid noen åpne arkfaner jeg skal se på senere, og eneste måten å komme ut av dette uten å klikke ok på dialogen er å tømme nettlesercachen fra innstillinger.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Tenk igjenom hvilke gratisprogrammer dere har oppdatert eller innstallert i det siste. Er ofte en liten nesten usynlig boks som man glemmer å ticke av som gir tillatelse til masse tull og tøys. For all del, flere betalte program har også slik sponset drit.
 

Steve Cash

Medlem
Ingen så vidt jeg vet, applikasjoner bruker jeg ikke i Facebook, og dette skjedde altså i overgangen fra Facebook, som jo er en app, til Safari. Litt synd hvis det viser seg å være problematisk å åpne Safari fra Facebook.
 

Stoppet

Banned
Nå er jeg ikke så oppegående på dette, men du sier du går fra Facebook. Det har det vært mye virus på facebook etter hvert. Hvertfall så kjenner jeg flere som har hatt problemer. Noen har bortimot sagt goodbye til PCen. For det meste de som ikke har siktet seg godt nok.
 

Steve Cash

Medlem
Ja, det er ikke utenkelig at det kommer fra Facebook. Jeg vet jo heller ikke hvor gode hensikter han som la ut lenken har, og ikke vet jeg hvor sikker siden han lenket til er. Til og med seriøse sider kan blir infisert.
 

Steve Cash

Medlem
Takk for informasjon. Jeg leste ikke alt på siden du linker til, men nå vet jeg i alle fall hvor det (sannsynligvis) kommer fra. Noe griseri er det, ettersom det låser hele nettleseren, jeg hogger meg heller i foten med vedøksa enn å trykke ok på den nevnte dialogen. Vel, kanskje ikke når jeg tenker meg om, men likevel. :eek:
 

datageni

New Member
Du har vell ikke en Chromecast brikke i hjemme-nettverket?
Det er vell eneste endringen som er gjort her siden det startet idag.
Har fått beskjeden på 2 mobiler.
*Ene i Chrome (A3)
*Andre i Opera (S5)
Begge Samsung.
Pcer/Mac ikke berørt.
 
Topp