Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finansguiden.no ønsker samarbeid

Polar

Medlem
Jeg har drevet finansguiden en stund nå, eller det blir feil å si at jeg har drevet finansguiden, men siden har vært oppe å gått en god stund. Jeg har også drevet en liten nettbutikk som har vokst seg større og større og tatt mer og mer av min tid. Jeg har full jobb ved siden av nettbutikken, og i fjor kom omsetningen opp i 1,2 mill så da blir det meget begrenset med tid til Finansguiden, og det syntes jeg er litt synd.

Jeg syntes det er et bra domene som man kan gjøre mye med. Hvis du tar en titt på siden nå så får du en idé om hva tanken min rundt siden var.

Jeg ønsker noen som kan drive siden. Komme med idéer, evt. bygge om og markedsføre siden. Rett og slett jobbe med siden. Inntektene kan vi dele etter en modell vi blir enige om. Vi må også bli enige om fordeling ved et evt. salg av siden. Ingen skal dumpes og sitte igjen med 0 kr.

Finansguiden har nesten ikke besøk i dag. Ligger på rundt 1000 visninger pr. måned, og inntektene er nærmest 0.

Jeg har ikke peiling på det tekniske. Det er et eksternt firma som har bygget siden for meg.

Jeg er åpen for forslag. Mitt alternativ er å selge siden/domenet (eier også finansbloggen.no).
 
1000 pageviews eller besøkende?

Ikke for å kritisere alt for mye, men..

Min første idè ville uten tvil omhandlet designet. Rotete sider og 'stygge' farger, noe som sikkert er grunnen til at det er få besøkende. Ikke noe jeg ville kommet tilbake til.. Wordpress / Joomla ville nok passet siden her.

Men så var det vel ikke det tråden omhandlet..

Hvis du skal selge, hva slags pris?
 

Polar

Medlem
1000 pageviews.

Det er godt mulig du har helt rett ang. design og farger. Jeg har ikke laget siden selv, men har godkjent det ferdige produktet. Webdesign er ikke min sterkeste side. Er bedre på kjøp og salg av varer :)

Jeg har ikke tenkt så mye på å selge, så det er jeg litt usikker på. Det kommer litt an på alternativene.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hei Polar. Siden du ønsker tips og idéer så poster jeg her selv om du egentlig er ute etter en partner. (si ifra hvis jeg skal slette alle kommentarer som ikke har med partnerskap å gjøre).
Et slikt nettsted har stort potensale hvis man jobber mye med det. Vi snakker om mninimum 50% deltid over en flere måneder + daglig vedlikehold etter det. Stikkordet er unikt og aktuelt innhold, et nettsted om finans som kun henter feeds vil ikke bli lønnsomt. Men med unikt innhold samt innhold og reklame mot lån og kredittkort er mulighetene der.
 

onlyme

New Member
Supert domene du har. Bør ha et stort potenssiale hvis du klarer å bygge en startside for alt innen finans. Ja en side både Røkke, og postbudet som driver litt aksjespekulasjon blir avhengig av. Veldig stor jobb å lage noe sånt. Ville kanskje være best med å få inn noen storinvestorer, ansette en stor stab med webutviklere o.s.v.
 
Topp