Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finans Affiliate

drifit

New Member
Hei,

Hvilket krav er det til vår side når vi feks ønsker å vise annonser for lån, kreditt o.l.?

Vi har et par nettsider med annonser men ingen innen lån. Temaene vi har er veldig relevant for forbrukslån og det er interessant å vurdere dette.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dette vil jo variere fra annonsør til annonsør. Det enkleste er vel ganske enkelt å registrere seg i affiliatenettverk(et) og søke om kampanjene - så kommer ganske enkelt svaret (vel, det kan ta tid...).
 

Szir0

Member
Det er blitt strengere med lån, du kan f.eks ikke reklamere for raske lån, som f.eks på sekundet, på minuttet. Affiliate nettverk tillater ikke slike sider. Google har også blitt mer ops på det med autoritet og om du ikke har et godt navn under artikkelen eller siden er det vanskeligere å få høyere plassering hos google. Tradetracker ser ut som de ikke tilbyr lenger lån, men du har Adtraction f.eks
 

BEN

New Member
Axo finans, En av de største finans agenter i Norden. Vi leter etter nye affiliate partnere innen forbrukslån bransje.

Vi har affiliate program for våres affiliate partnere. Affiliates får mulighet å registrere seg veldig lett hos oss , samt alt rapport som er real time.

Affiliate program : https://www.axogroup.com/affiliate-program/

Spørsmål ? Ta kontakt med meg på epost bek@axofinans.no
 

atLind

Member
Axo finans, En av de største finans agenter i Norden. Vi leter etter nye affiliate partnere innen forbrukslån bransje.

Vi har affiliate program for våres affiliate partnere. Affiliates får mulighet å registrere seg veldig lett hos oss , samt alt rapport som er real time.

Affiliate program : https://www.axogroup.com/affiliate-program/

Spørsmål ? Ta kontakt med meg på epost bek@axofinans.no

Hei Ben!

Har du mulighet til å sende meg en PM med litt info om AXO affiliate programmet? Tenker særlig på hva dere betaler og tilbyr i form av markedsføringsmateriell :)
 
  • Like
Reaksjoner: BEN

BEN

New Member
Hei Ben!

Har du mulighet til å sende meg en PM med litt info om AXO affiliate programmet? Tenker særlig på hva dere betaler og tilbyr i form av markedsføringsmateriell :)


Det har jeg sendt deg en PM :)
 
Topp