Filmer.no hvor mye er det verdt

Rajohan

Medlem
Hei

Jeg driver nå med ett nytt prosjekt og skal etterhvert bestemme meg for domene. Vuderer filmer.no å har sendt en forespørsel til eier om å få kjøpe domenet og hvor mye han evt skal ha da jeg så at dette ikke blir brukt til noe spessielt.

Lurer derfor på hva dette domene er verdt slik at jeg evt kan se hva han vil ha opp mot det dere mener det er verdt.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Aner ikke hva eieren vil ha for filmer.no, men ut fra at han har plenty med domener og driver som egen registrar, vil jeg nok tippe at han ligger over det du vil gi.

Nå er jo ikke det så farlig, du kan jo velge et annet domene - det er tross alt innholdet som teller. Du kan f.eks. kjøpe mitt domene filmi.no for en kjapp tusing ;)

Rajohan

Medlem
Tror nok han fort vil ha mere enn jeg er villig til å gi ja, men skader ikke å spørre.

Joda sant det, har flere andre jeg vuderer som er ledig, men filmer.no hadde vært bedre.

Får se mulig filmi.no kunne vært noe men, den "i" ødelegger litt. Men for all del ett ganske bra alternativ.

Bjørn

Domenespekulant
Vil nok tippe domenet ligger i en litt høyere prisklasse, men det er det nå kun selger som kan opplyse om. Har selv et godt domene, som burde passe deg ypperlig FILMTILBUD.NO.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Poenget mitt er bare at ethvert domenenavn kan gjøres til noe kult bare du tenker deg litt om og bruker fantasien. Poenget ditt må vel være enten a) bruke et idiotisk domenenavn siden alle dine besøkende uansett kommer via Google eller b) bruke et kult navn slik at alle dine besøkende kommer til din side "av seg selv".

Rajohan

Medlem
filmtilbud.no vil nok ikke passe noe særlig da jeg ikke skal selge filmer osv. Mere info, anmeldelser osv.

sant det rune det kan det helt klart. Vil helt klart ha noe kult så brukerene kommer av seg selv.

Bjørn

Domenespekulant
Filmpolitiet.com er ledig ;-) bare å søke, finner sikkert mange bra film-domener.

PS! Film1.no er også ledig!

Sist redigert:

Rajohan

Medlem
Jepp har søkt rundt har noen alternativer. Så får se hva jeg ender opp med. Blir nok ett .no domene venter på godkjenning i brøndøysunn registeret sendte inn søknad på lørdag så tar vel litt tid.

Brreg bruker normalt bare noen dager, men nå i sommer kan det sikkert ta litt ekstra tid.

Topp