Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ferieside selges

looper

Medlem
Selger mitt hjertebarn, litt neglisjert og trenger derfor en ny eier som kan smøre de gamle leddene og få siden til å skinne.

Den har helt ok trafikk varierer i fra 300 besøkende til 800 i måneden, inntjening er ikke å snakke om men til nå har jeg ikke klart å optimalisere det. Tiden strekker heller ikke til. I Google gjør det den svært bra og jeg er sikker på at dersom noen har tid eller ressurser til å produsere innhold så vil dette være en nokså lønnsom handel.

Det er Joomla og et slick theme i fra Yoothemes.

Fengende logo følger med.

Jeg har store problemer med å prise denne nettsiden så bud taes i mot. Url?Sjekk signaturen!

Mvh
 

looper

Medlem
Jeg har fått en hel henvendelser på denne siden. Og alle dreier seg om hva en skal ha får denne godbiten? Problemet her er at siden ikke har tjent noen store kroner, det er kanskje snakk om noen tusen i året igjennom diverse former. Så 10x på månedsinntekt fungerer svært dårlig for meg på akkuratt denne siden. Verdien ligger i potensialet og evt hvis du har ferdighetene til å få siden opp.

Har fått et bud på 5000,- kroner, dette har jeg takket nei til.

Ta kontakt dersom dere har noen spørsmål, vil se statistikk etc.

Mvh
Ole
 

looper

Medlem
Tenkte bare å gi en liten update på denne.
Rangerer som nummer en på #billig ferie

Etter jeg satte opp Zanox med de ferieprogrammene de har i forgje uke. Er det hittil 200 euro i inntekt.
 

looper

Medlem
Trenger virkelig å bli kvitt denne,

Besøk siste 30 dager er : 1 415

Url

Den er ikke optimalisert for inntjening, men rangerer som nummer en på søkeord.

Bud under 7000,- kroner vil ikke bli vurdert.
 
Topp