Trenger et script lignende 123hjemmeside.no. Altså, slik at jeg kan tilby kunder funksjonelle websider med et greit design med bakgrunn i samme script. Må være mulighet til å variere design og oppsett til en viss grad. Må kunne ha eget domene på hver side. Og må være mobiltilpasset og fungere godt designmessig om man deler en artikkel på Facebook for eksempel. Så dette må være en løsning som er oppdatert til dagens standard.
Jeg skal i første omgang lage en webside for en fotballklubb, men om denne siden blir noelunde bra, så ser jeg for meg å kunne kopiere dette og selge lignende løsning til flere aktører i mitt nærområde. Er et stort marked for websider til rundt 10 000 kr per år, der kunden betaler for leie av teknologi og hosting på åremål.
Så finnes det noe som passer til dette?
Jeg skal i første omgang lage en webside for en fotballklubb, men om denne siden blir noelunde bra, så ser jeg for meg å kunne kopiere dette og selge lignende løsning til flere aktører i mitt nærområde. Er et stort marked for websider til rundt 10 000 kr per år, der kunden betaler for leie av teknologi og hosting på åremål.
Så finnes det noe som passer til dette?