feilmelding

Hupsey

Medlem
Jeg får denne feilmeldingen:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /.....(server og theme info)............../functions.php:21

Var inne og lagt til ekstra widget område før denne feilmeldingene kom.
Themet fungerer videre og funksjonene er like, men jeg skulle likt å vite hva denne feilmedingen betyr..
Hvordan kan jeg unngå å få denne meldingen?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er et eller annet innstikk du nylig har aktivert som gjør at dette her skjer. Deaktiver forkjellige innstikk for og se når den forsvinner. :)

Fortell gjerne hva for et innstikk det var. Her er det noe som ikke er kompatibelt med siste versjon av WP tipper jeg.

Hupsey

Medlem
Nei, det skyldes ikke instikk...Jeg hadde alle deaktivert når feilmeldingen kom. Sansynligvis skyldel det min tukling mednoen php koder. Feilmedingen kommerofte etter copypaste der "hvite felter" etter closing tag skaper problemer i nettlesere i følge et søk jeg gjorde på feilmeldingen.. Men jeg lurerlitt på om det skyldes hacking siden feilen ligger i pluggable.php som jeg ikke har modifiset og som er den del av wp kjernen. Feilen kommer også om jeg laster opp eldre versjoner av themet somfungerte fint før...

Hupsey

Medlem
Tok full opprydding og installerte wp 2.8 samtidig..
slettet alt i functions.php og lastet themet opp på fersk 2.8 installasjon.
Da forsvant feilmeldingen.
Etterpå la jeg til det jeg ønsket i functions og alt funger bra nå.
Vanskelig å si hva som var feilen, men det var nokk et blankt område etter php koden tenkerjeg..bruker dreamweaver, og trodde ikke denne la igjen blanke områder...men alt er vel mulig i følge Murphys lov...takk for tips til løsninger:)

Topp