appelsin
Medlem
Jeg har mange norske domener som peker til Bluehost-server under et primærdomene, heretter kalt primary.no. Når jeg lager såkalte add-ons for de andre domenene, får de også et sub-domene av typen norskdomene-no.primary.no. (eksempel)
Mitt problem nå er at ett av mine domener plutselig ikke er indeksert i Google på domenet det er ment for, nemlig norskdomene.no, men heller Sub-domenet norskdomene-no.primary.no.
Av alle mine nettsider, har dette aldri skjedd før, og jeg ønsker at norskdomene.no skal være domenet som er indeksert i Google.
1. Hva skyldes denne feilen?
2. Hva er enkleste løsning for å få tilbake norskdomene.no i Google, og ikke det knotete sub-domenet?
Disse endringene må ha skjedd nylig for det var ikke sånn før.
På forhånd takk!
Mitt problem nå er at ett av mine domener plutselig ikke er indeksert i Google på domenet det er ment for, nemlig norskdomene.no, men heller Sub-domenet norskdomene-no.primary.no.
Av alle mine nettsider, har dette aldri skjedd før, og jeg ønsker at norskdomene.no skal være domenet som er indeksert i Google.
1. Hva skyldes denne feilen?
2. Hva er enkleste løsning for å få tilbake norskdomene.no i Google, og ikke det knotete sub-domenet?
Disse endringene må ha skjedd nylig for det var ikke sånn før.
På forhånd takk!