Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil i wp-admin

TEQ

Member
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/cango/public_html/wp-config.php:1) in /home/cango/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1178

Denne feilmeldingen dukker opp under /wp-admin og får heller ikke logget inn (innloggings boks dukker ikke opp)

Prøvd å rette opp i feilen uten hell.

Tips? :)
 

xdex

Medlem
Du har ikke tilfeldigvis WP Super Cache installert eller noe? Da kan du prøve å fjerne "define('WP_CACHE', true);" fra wp-config. Du burde også endre navnet på plugins mappen din, for å deaktivere alle plugins, og se om det er problemet.
 

TEQ

Member
Jeg bruker ikke "WP Super Cache" eller noe sånt nei.

Har også prøvd å deaktivere alle plugins uten at dette har løst problemet.
 

xdex

Medlem
Har du endret noen Wordpress filer selv? Da tenker jeg ikke theme, men Wordpress? Dersom du ikke har gjort det, ville jeg prøvd å bare skrevet over alle de gamle filene dine med en ny installasjon. Ville også sjekket om wp-config.php hadde noen rare linjer, som ikke er der fra begynnelsen av.

Er dette en ny side? eller en som har eksistert en stund og plutselig gikk "ned" ? Trojan/Virus? (som har endret noen av filene) ...

I mine tilfeller har det i hvert fall vært wp-config som har vært problemet, små endringer fra andre plugins etc.

Se også, http://codex.wordpress.org/FAQ_Trou...e_the_Headers_already_sent_warning_problem.3F
 

TEQ

Member
wp-config.php - sammenlignet med original, og er helt lik med untak av info som dbhost, username osv..

pluggable.php: erstattet med standard/original fil - får fortsatt feilmelding under wp-admin
 

xdex

Medlem
Regner ikke med det er noe feil med pluggable, men som feilmedlingen sier er det wp-config, og regner med du har sjekket og dobbelsjekket at det ikke er noe ENTER, WHITESPACE eller noe, verken FØR eller ETTER filen? ut i fra det du gir oss av informasjon, er det ikke så mye vi kan hjelpe deg med heller... Stilte deg også endel andre spørsmål ang hacking.
 

amaheath

Medlem
Sjekk tegnsettet i wp-config.php (bruke notepad++ eller lignende). Sett den til "UTF-8 without BOM" og prøv igjen.
 
Topp