Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FavorittFont uten ÆØÅ & æøå?

Nutz

Med lem
Hva gjør dere "gutta" når "elsken" har lagt seg over en spesiell font som ikke har støtte for ÆØÅ?

Her kjøpte jeg en fonteditor KUN for en jævla font. :eek: -Jupp, kan vel betegnes som litt håpløs gal her. :D

Tenkte jeg skulle benytte det programmet litt mer for å få trening i bruk av det, og føle at det ikke var totalt bortkasta.
Men ganske umotivernde å klusse med en font man ikke synes noe om eller aldri bruker, - men hva om noen på WF har en font de ville ha fiklet litt på for å gjøre hverdangen litt kulere?
Tenkte jeg skulle donere noen timer på "prosjekt FONT" i helgen just4fun&training..

Som dere sikkert vet, så funker jo en redigert TTF stort sett kun lokalt, så tenker meg at folk som knoter med logoer etc. kanskje vil ha en tilpasset font. -Men, de har sikkert gått til anskaffelse av en fonteditor selv.

-Mølle-prinsippet gjelder her.. -Har ikke tenkt til å tilbringe resten av livet bak den editoren. ;)
 

zapotek

Medlem
Hva gjør dere "gutta" når "elsken" har lagt seg over en spesiell font som ikke har støtte for ÆØÅ?

Jeg undertrykker elsken min (down boy) - eller redigerer det ferdige resulatet i Photoshop eller Inkscape. Det er jo aldri særlig mye tekst det er snakk i slike tilfeller, maks. en logo eller et slagord for en nettside.
 
Topp