Kjapp og trygg hosting for Wordpress

fastname.no

Tonny Kluften

Administrator
Bare et tips. Hvis dere har domener på fastname og skal flytte det til annen registrar (og det skal dere vel, .com koster $60 hos fastname og $5 hos name.com), så be om autorisasjonskode i god tid før domenet utløper, ihvertfall to uker. Den koden er ikke noe de har det travelt med å gi fra seg for å si det sånn...
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Siden subject i denne tråden er "fastname.no", tillater jeg meg med å komme med en aldri så liten advarsel mot dette firmaet. Jeg har kun negative erfaringer med Fastname, og ber alle mine med-forumdeltakere om å tenke seg om før de kjøper noe her.

Her er mine erfaringer, oppsummert på en grei måte:
FASTNAME: Skremmer bedrifter til domenekjøp
 

sKrud

Meget sliten student
Har også hørt mye dårlig om fastname.. Ser at en av mine kunder har klart å kjøpe seg hotell der...:/

Får vell få dem flyttet bortderfra..(flaks at jeg regget domener for dem og hoster dem på min ns)..

Men har ikke fastname endel større kunder(?) aviser og slikt..
 

Knut

Medlem
Siden subject i denne tråden er "fastname.no", tillater jeg meg med å komme med en aldri så liten advarsel mot dette firmaet. Jeg har kun negative erfaringer med Fastname, og ber alle mine med-forumdeltakere om å tenke seg om før de kjøper noe her.

Her er mine erfaringer, oppsummert på en grei måte:
FASTNAME: Skremmer bedrifter til domenekjøp

Kanskje gjort seg med noe som ikke er forhistorisk. Synes dette ble for dumt.
 

Ståle

Medlem
Enig med Knut her. Er ingen vits i å skrive om en sak som hente for 8 år siden. Verre er det når det ikke nevnes i artikkelen.

Uansett, hvor får du opp prisen $60 for et domene? Får bestilt for 50 kroner jeg. Eller er det noe med små skrift?

Edit; etter å sett litt nærmere på siden er det noen ekstra kostnader ved domenekjøp ja. Alle domener har en årsavgift på minimum 295 kroner. Syns også denne var litt drøy Reg. av ny navnetjener i NORIDs database: 200 kr

Så, hvis det viser seg at de faktisk bruker lang tid på å gi ut autorisasjonskoden så er jo tipset greit det. :)
 
Sist redigert:
Topp